Essie Tart Deco

Essie (24)3Laatst heb ik een nieuwe nagellak aangeschaft. Het is een lakje van Essie genaamd Tart Deco. De kleur zit tussen peachy en koraal in. Ik draag over het algemeen niet vaak nagellak. Als ik dat wel doe is het meestal een doorzichtige glanzende nagellak. Tenzij het weer beter wordt en richting de lente/zomer gaat, dan heb ik meestal een periode dat ik veel vrolijke kleurtjes draag.

Essie (24)2Dit leuke Essie nagellakje heeft een mooie kleur, die tussen peachy en koraal in zit. Ook lijkt hij de ene keer meer roze en dan weer oranje. Hij lijkt me perfect voor de lente & zomer. Ook vind ik het een handige kleur om te combineren. Ik let er altijd een beetje op of mijn nagellak ook bij mijn outfits passen, dit kleurtje past bij erg veel dus dat maakt hem erg goed draagbaar!

 

Essie (12)2
Het lakje heet Tart Deco, wat ik erg schattig vind klinken. Tart heeft meerdere betekenissen, maar ik denk dat Essie taart ermee bedoeld. En Deco staat denk ik voor decoratie. Taart decoratie of taart versiering dus! Als dit inderdaad de precieze betekenis is, vind ik dit heel leuk bedacht!

Essie (5)2Dit is het resultaat na één laagje. Ik vind hem erg goed dekken! Maar helaas ben ik geen professional in nagel lakken, dus je ziet nog dat sommige stukjes van de nagel nog niet helemaal gelakt zijn. Daarom heb ik na het drogen nog een laagje aangebracht.

Essie (22)2Na twee laagjes & na twee dagen op mijn nagels is dit het resultaat. Je ziet wel mini beschadigingen, maar ik ben nogal onhandig (lees: ik stoot vaak per ongeluk met m’n nagels ergens tegen aan) dus dit vind ik een nog steeds een goed resultaat! Ik draag hem nu trouwens al bijna 4 dagen en nog steeds ziet het er goed uit.
Essie (15)2
Dit is even een foto van mijn hele hand, zodat je beter kan zien hoe de kleur eruit ziet. Dichtbij lijkt hij op foto’s namelijk niet heel fel. Op deze foto komt de kleur het dichtste bij zoals het in het echt eruit ziet.

Essie (3)2Een mooie kleur om te dragen! Ik ben er erg blij mee, ik had nog niet zo’n kleur in mijn stash. Als je in de zomer wat bruiner bent, staat deze kleur nog mooier denk ik! Deze lak is door mij zeker weten goedgekeurd, vandaar de duim 🙂

Ik heb hem gekocht bij de Etos voor €9,99

Follow on Bloglovin

3 gedachtes over “Essie Tart Deco

Geef een reactie

