Leukste items uit de folders #1

Foldertjes1 (6)4

Elke week komen er folders bij ons door de brievenbus. Op één of andere manier word ik daar heel blij van! Misschien heeft het met het feit te maken dat ik beetje een shopaholic ben. Ik vind het heel leuk om erdoor heen te bladeren en nieuwe items te bekijken. Vaak krijg ik er ook inspiratie door en krijg ik leuke ideeën. En in de foldertjes staan heel veel aanbiedingen, wat je veel geld kan besparen! Dus als dan bijvoorbeeld mijn favoriete mascara op is en hij staat in een folder dan koop ik hem wanneer de aanbieding geldig is.

Ik heb een aantal items per folder geselecteerd die ik het leukste vind. Kijk snel mee naar welke items dat zijn!


Hema

Foldertjes1 (7)2Het is over iets meer dan een week Pasen, dus de paaseitjes mogen weer gegeten worden! Bij de Hema kun je deze paaseitjes halen, die ook nog eens een UTZ  teken hebben. Dat UTZ teken betekent dat de chocola met respect voor de natuur en lokale gemeenschap zijn gemaakt.

Foldertjes1 (10)2Foldertjes1 (11)2

Links zie je een weckpot en een beugelfles. Je kunt een weckpot voor heel veel gebruiken, voornamelijk voor opbergen. Je kan er bijvoorbeeld  etenswaren (zoals rijst en pasta) in bewaren maar ook lintjes, nagellakjes, sieraden, theezakjes, proefmonstertjes etc. Van alles eigenlijk! Het is dus nooit verkeerd om eentje in huis te hebben. Met de beugelfles kun je ook leuke dingen doen. Je kan hem gebruiken voor drinken of voor bijvoorbeeld decoratie. Stop er een paar mooie (nep)bloemen in en je hebt al een mooie nieuwe decoratie!

Rechts zie je houten keukenhulpen, met een leuk kleuraccent aan de onderkant. Dit kan je ook zelf heel makkelijk maken natuurlijk. Maar als je het liever kant en klaar hebt dan is dit ook heel handig.

Kruidvat
Foldertjes1 (13)2Foldertjes1 (16)2

Links zie je een leuke actie van Rimmel, bij een besteding van minimaal €9,99 krijg je een ”special edition tin”. Dit is een soort mascara doosje is geïnspireerd op de verpakking van de eerste niet toxische mascara.

Rechts een hele handige opbergmand waarin je al jouw tijdschriften en boeken kan bewaren. Het ziet er ook nog eens hartstikke leuk uit! Ik heb zelf al een goed systeem om mijn tijdschriften op te bergen, maar anders had ik deze denk ik wel gekocht.


Praxis
Foldertjes1 (18)2Foldertjes1 (17)2

Links zie je een houten etagère die je zowel binnen als buiten kan neerzetten. Buiten zou het kunnen decoreren met mooie bloempotten en plantjes erop. Als je hem binnen wilt zetten, zou ik hem zelf in een leuk kleurtje verven. Daarna decoreren met leuke spullen zoals fotolijstjes, plantjes, flessen etc. Mogelijkheden genoeg!

Rechts zie je een nog iets wat volgens mij zowel binnen als buiten kan. Ik vind die lantaarns er mooi uitzien, waar je ze ook neerzet. Ook hierbij mogelijkheden genoeg!


Xenos

Foldertjes1 (24)2Hoe leuk zijn die sapkan met kraan, die masoncjar en de slushy maker. Ik vind ze allemaal geweldig. De sapkan is gewoon heel erg handig en ziet er ook leuk uit. De mason jar vind ik zo schattig! En de slushy maker lijkt me ook heel erg handig voor in de zomer!

Foldertjes1 (25)2 Foldertjes1 (26)2
Links zie je een leuk kratje waar je van alles mee kunt doen, van wieltjes eronder zetten tot buiten met plantjes erin. Ook heel leuk voor op je kamer, ik heb zelf een aardappelkistje op mijn kamer. Daarnaast zie je een kweekkastje met gaas. Zelf aardbeien of tomaatjes plantten en ze zien groeien is heel erg leuk! En het gaas is handig tegen slakken, konijnen en andere dieren.

Rechts zie je flessen, kaarsenhouders en kaarsen in mooie pastelkleurtjes. Leuk om je huis of kamer mee te decoreren voor de lente!

Foldertjes1 (27)2 Foldertjes1 (28)2
Links zie je een allerlei artikelen voor Yoga. Als je net begint ermee is dit natuurlijk heel handig en bugdet proof! Ik doe zelf (nog) niet aan yoga maar het lijkt me wel heel leuk. Een yogamatje heb ik in ieder geval wel al.

Rechts zie je weer handige opbergkistjes. Ik ben echt gek op zulke leuke kistjes! Het staat zo leuk en het is tegelijkertijd ook erg handig om spullen in op te bergen.

Big Bazar
Foldertjes1 (30)2
Deze lieve tekstborden kun je kopen bij de Big Bazar. Ik vind dit soort teksten altijd wel inspirerend. Links vind ik vooral heel lief klinken. Leuk om je huis of kamer mee op te fleuren!

Dit waren de items die ik heb uitgekozen uit de folders deze keer. Ik vind het zo leuk om te doen! Daarom ben ik ook van plan om hier een vast artikel van te maken, als jullie dat ook leuk lijkt. Ik hoor het graag! Bedankt voor het lezen.

 

Follow on Bloglovin

2 gedachtes over “Leukste items uit de folders #1

Geef een reactie

