Mijn 6 favoriete verzorgingsproducten!

Favoriete verzorginsproducten (1)3
Een mandje vol met mijn favoriete verzorgingsproducten staat standaard in het laatje van mijn nachtkastje. Ik gebruik ze bijna allemaal elke dag, voor mij zijn ze echt onmisbaar. Daarom deel ik graag nu deze producten met jullie!

Favoriete verzorginsproducten (1)2
Ik heb 6 verschillende verzorgingsproducten geselecteerd. Elk product is voor iets anders te gebruiken. Het mandje waar ze in zitten heb ik van de kringloopwinkel voor 20 cent.

Favoriete verzorginsproducten (12)2Favoriete verzorginsproducten (13)2
Het eerste product is Sudocrem. Eigenlijk is Sudocrem oorspronkelijk een babyverzorgingsproduct tegen luieruitslag. Maar dit product is niet alleen voor babybilletjes geschikt. Je kunt ook Sudocrem gebruiken als je last hebt van een droge huid of rode plekjes van acne. Ik heb zelf acne, maar het gaat gelukkig nu zoveel beter dan jaren geleden. Alleen heb ik wel nog veel rode plekjes en oneffenheden over. Sudocrem vermindert dat behoorlijk!

Ook is Sudocrem voor mij de ultieme oplossing voor bultjes die je krijgt van het scheren. Daarvoor is het echt een wondermiddel! Na het scheren krijg ik net als andere meiden vaak rode bultjes (ingegroeide haren). Sinds ik dit na het scheren op mn huid smeer heb ik een stuk minder bultjes. Aanrader dus!

Het enige kleine nadeel van Sudocrem vind ik dat het niet zo snel intrekt. Maar als je dit ’s avonds voor het slapen gaan opsmeert, heb je daar verder geen last van.

Sudocrem is te koop bij de drogist vanaf ongeveer €2,- (hangt van de grootte van de pot af)

Favoriete verzorginsproducten (10)2Favoriete verzorginsproducten (14)2
Het volgende product is een body butter van The Body Shop. Ik gebruik deze body butter al jaren en koop hem elke keer weer omdat hij zo fijn is. Deze heet ”Shea Body Butter” en is zoals de naam als zegt een body butter met sheaboter. De textuur van de butter is romig, maar trekt vrij snel in. Het maakt je huid heerlijk zacht! Als ik het heb opgesmeerd op mijn benen, dan voelen ze nog steeds zacht na 2/3 dragen!

Je kan deze body butter kopen bij The Body Shop voor €16,-

Favoriete verzorginsproducten (16)2Favoriete verzorginsproducten (19)2
Dit is de ”Skin Balancing Invisible Finish Moisture Gel” van Paula’s Choice. Het is een hydraterende gel die je kan gebruiken als dag & nacht creme. Maar zelf gebruik ik hem het liefste als mijn huid wat droog is. Ik gebruik ook een cleansing gel van Paula’s Choice voor mijn gezicht die geschikt is voor een gevoelige en onzuivere huid. Nadat ik die heb gebruikt, kan mijn huid weleens trekkerig aanvoelen. Dan gebruik ik de moisturizer ook graag. De moisturizer smeert fijn uit en trekt snel in.

Je kan deze moisturizer kopen bij de website van Paula’s Choice voor €24,90

Favoriete verzorginsproducten (21)2 Favoriete verzorginsproducten (23)2
Het volgende product is Bio-Oil. Deze olie kan helpen bij littekens, huidstriemen, pigmentvlekken en droge of verouderde huid. Ikzelf gebruik de olie omdat ik last heb van huidstriemen (ook wel striae genoemd) om mijn bovenbenen. Bij de omschrijving staat dat resultaten verschillen van persoon tot persoon. Dit klopt wel, want bij mij werkt het minder goed dan bij een vriendin van me. Maar toch ben ik blij met het resultaat. De huidstriemen zijn niet weg, maar vallen wel minder op. De olie is doorzichtig zoals je op de foto ziet. Na het opsmeren zijn je handen ook gelijk lekker zacht!

Je kunt Bio-Oil kopen bij de drogist vanaf ongeveer 9,95 (hangt af van de grootte van het flesje)

Favoriete verzorginsproducten (25)2 Favoriete verzorginsproducten (26)2
De bekende Lemony Flutter van Lush! Dit is een creme voor je nagelriemen, want die kunnen vaak wel wat verzorging gebruiken. Ik smeer dit elke avond op mijn nagelriemen. Ze worden er erg zacht en soepel van dankzij de boters en oliën. Ook ziet het er goed verzorgd uit. Het ruikt heerlijk fris naar citroen, wat er ook voor zorgt dat je nagels mooi licht blijven. Ook is het product helemaal vegetarisch, waar ik helemaal fan van ben! Ik smeer het op alle droge plekjes bijvoorbeeld op mijn ellebogen en hielen. Veelzijdig product dus! Mijn kleine versie van de creme is bijna op, maar ik ben zeker van plan om de normale versie te kopen.

De Lemony Flutter is te koop bij Lush voor €10,65 / 45g (even ter vergelijking, die van mij die je op de foto’s ziet is 10g)

Favoriete verzorginsproducten (29)2Favoriete verzorginsproducten (32)2
Het laatste product is ook een bekende, het is Baby Lips van Maybelline! Ik heb de ”Intense care” versie, die vaag ruikt naar amandelen. Er komt een mooie glans af en als je niks eet of drinkt blijft dit ook een paar uur zo. De Baby Lips smeren goed uit en het voelt verzorgd aan. Dit is op dit moment één van mijn favoriete lipbalsems!

Baby Lips zijn te koop bij de drogist voor €3,49

 

Wat zijn jouw favoriete verzorgingsproducten?

Follow on Bloglovin

5 gedachtes over “Mijn 6 favoriete verzorgingsproducten!

  1. Pingback: Opbergtips (producten, make-up, armbanden) | Yvonne Do

Geef een reactie

