Dagje shoppen in Leer! (Duitsland) + Aankopen

PicMonkey Collage2 Gisteren ben ik met mijn ouders naar Leer in Duitsland geweest. Leer is voor ons ongeveer 1 uur en 20 minuten rijden, dus we gaan er wel vaker heen. Eerst hebben we rondgekeken in de stad zelf, wat erg leuk was. Daarna zijn we naar de Famila gereden. Famila is een heel groot winkelcentrum waar je kunt shoppen, eten  en boodschappen doen. Het was al aan het einde van de middag toen wij er kwamen, dus we zijn alleen in het supermarkt gedeelte geweest. Kijk mee naar wat ik heb gekocht, gegeten en heb gedaan.

Leer, lunchen & shoppen
Ik heb er helaas niet veel foto’s gemaakt, ik was mijn camera vergeten mee te nemen. Dus de foto’s in Leer zijn gemaakt met m’n mobiel. Toch leek het me leuk om even te delen wat ik heb gekocht en gegeten in Leer. Veel mensen vinden Leer een stad waar niet veel te beleven is. Waarschijnlijk vinden ze dit omdat het niet een hele grote stad is. Als je op normaal tempo door het centrum heen gaat, dan ben je er wel even zoet. We hebben er zeker wel ongeveer 3 uur rondgelopen.

534164_381130331955475_1075353791_n

Deze foto heb ik van holly-woods.de

Nadat we ongeveer de helft van Leer hadden gezien, zijn we gaan lunchen. Dit deden we bij een zaak genaamd Holly Wood’s Cafe. Het was er erg leuk ingericht volgens het thema Hollywood. Sterren zoals Elvis Presley stonden op het raam geplakt. Het was een vrij grote zaak die open en ruim was ingericht. Ze hadden ook een heel leuk plafond bij het bar/restaurant gedeelte, namelijk gedecoreerd met allemaal kleine discoballetjes! Ook hingen er kroonluchters en stonden er (nep) palmbomen. Het zag er erg mooi uit.

Leer (11)2

Leer (9)2

 

 

 

 

 

 

Ik nam een tomaat-mozzarella wrap met tomaat, mozzarella, sla, maïs, gesmolten kaas en heerlijke dressing. Mijn moeder nam een tonijn wrap en mijn vader een hamburger met patat erbij. We waren allemaal erg enthousiast over ons eten. Het was echt heerlijk!

Leer (8)2Leer (3)2

Er hingen prachtige kroonluchters! Het plafond/dak bestaat voor een deel uit ramen zoals je kan zien, hierdoor was het erg open en licht. Rechts zie je een foto van de tafel. Door het licht door de ramen ontstonden er mooie regenboog kleuren. Ik vind het een bijzondere foto!

Aankopen
Shoplog (5)2

 Allereerst heb ik deze lipcolor butters van Astor gekocht voor 5,95 per stuk. Rechts is eigenlijk van m’n moeder, maar ik laat hem toch even zien. Een creamy gekleurde lipbalsem was wat ik nog zocht. Ik zal al eerder een review van de linker (http://www.whatilove.nl/beauty-astor-lipcolor-butter-011-feeling-feline/)  Toen ik deze dus zag, nam ik hem gelijk mee!

Shoplog (26)2Shoplog (30)
Dit mooie vest heb ik bij de H&M gekocht voor 14,95. Een lang zwierig vest stond al een tijdje op mijn wishlist. Dit vest is goed te combineren. Ik ga hem in de lente en zomer vast heel veel dragen. Vooral als ik een short en topje aan heb is dit leuk om erover heen te dragen.

Shoplog (7)2 Shoplog (13)2
De volgende oorbellen heb ik bij de Bijou Brigitte gekocht. Het linker paar was 3,95 en het rechter paar 5,95. Ik vind de eerste erg mooi, heel gedetailleerd! Rechts is wat subtieler dus past eigenlijk overal wel bij! Ik ben er erg blij mee.
Shoplog (23)2Shoplog (21)2
Deze armband is ook van de Bijou Brigitte, hij was 7,95. Normaal pas ik armbanden nooit, ik heb namelijk hele dunne polsen. Maar deze paste ik precies! Ik vind de armband heel mooi gedetailleerd. En turquoise vind ik een prachtige kleur, dus ook hiermee ben ik erg blij.

Er zijn leuke winkels in Leer, die je (bijna allemaal) niet waar ik woon hebt. We zijn onder andere naar: Tally Weijl, New Yorker, Rossmann, Bijou Brigitte en H&M geweest. Leer is een leuke stad! Het was een gezellige dag en ik ben erg blij met mijn aankopen.

Ben jij weleens in Leer geweest?

11 gedachtes over “Dagje shoppen in Leer! (Duitsland) + Aankopen

  1. Pingback: 100 blogposten geplaatst! – terugblik |

Geef een reactie

