50 euro decoreer challenge + inspiratie

combineren-van-pastelkleuren.1380822726-van-Storm3

Het is al weer eventjes lente. Op een of andere lijkt het alsof dan iedereen toe is aan nieuwe decoratie. Mensen halen bloemen en lichte kleuren in huis. Alles word lente-proof gemaakt. Zelf ben ik altijd wel bezig met mijn kamer inrichten, stylen en decoreren. Elk seizoen verander ik het weer!

Mijn moeder wil graag pastelkleuren in het huis. We hebben tot nu toe mintkleurige kaarsenhouders en leuke kussentjes gehaald. Toen we door een woonwinkel heenliepen kreeg ik het idee:

Met 50 euro ga ik het hele huis opnieuw decoreren. Dus alle fotolijstjes worden vernieuwd, dienbladen, schilderijen, kaarsenhouders, onderzetters en alles wat maar decoratie is.

Mijn ouders vonden het goed, maar geloofden niet dat het voor 50 euro kon. Maar ik ga de uitdaging graag aan, haha! Ik haal vaak spullen van de kringloop, dat scheelt zoveel geld! Vaak zijn er leuke dingen te vinden. En anders kan je altijd nog ze verven, versieren of schoonmaken. Wat ik nu van plan ben is het volgende:

  1. Eerst ga ik kijken naar wat ik wil vernieuwen
  2. Lijstje maken van wat ik wil gaan kopen/doen
  3. Dan ga ik op zoek naar de spullen
  4. Als ik alles heb, dan ga ik in één keer alles vervangen. Dan is de overgang leuker 🙂
  5. Natuurlijk laat ik het zien op mijn blog

Ik heb al een paar ideeën, maar heb nog wel wat inspiratie nodig. Vandaar dat ik leuke inspiratie heb opgezocht, die kun je hieronder bekijken!

clipper_1325515875_Verschillende-witte-vaasjes-met-bloemen Home-Made-Brocante-Letterbak-Grootste-foto-lijst-van-Xenos-Passande.1356442144-van-SylMaria Oh-Gaaf-Met-vakantie-foto-s-stukjes-hout.1354880333-van-sonneke QUOTES (6) Bloemenhouder Chalkboard jar

Mooie flessen Mozaiek op plantenpotten DIY Bloempotpasetl-coke-bottles Pastel bottles

Ongeveer de helft kun je zelf ook maken, duurt misschien wat langer maar het is wel goedkoper. En ik vind het nog leuker om het zelf te doen eigenlijk. Als ik mijn lijstje af heb, zal ik weer een update over deze ”challenge” plaatsen. Ik heb er zin in!

 

Handige inspiratie sites:

 

Decoreer jij ook vaak je huis of kamer opnieuw?

 

5 gedachtes over “50 euro decoreer challenge + inspiratie

Geef een reactie

