Leukste items uit de folders #2

Foldertjes2 (4)2
Elke week komen er folders bij ons door de brievenbus. Op één of andere manier word ik daar heel blij van! Misschien heeft het met het feit te maken dat ik beetje een shopaholic ben. Ik vind het heel leuk om erdoor heen te bladeren en nieuwe items te bekijken. Vaak krijg ik er ook inspiratie door en krijg ik leuke ideeën. En in de foldertjes staan heel veel aanbiedingen, wat je veel geld kan besparen!

Kijk mee naar leuke items en aanbiedingen van deze week!

Kruidvat

Foldertjes2 (8)2 Foldertjes2 (9)2
Het is over een paar weken Moederdag, 11 mei is het zover. Heb je nog geen cadeau of inspiratie? Kijk dan eens naar de aanbiedingen hierboven. Links zie je allerlei parfums die in de aanbieding zijn. Misschien zit er een parfum bij die je moeder lekker vindt ruiken.

Rechts zie je herinneringenbox waarin je foto’s, briefjes, voorwerpen etc. in kunt bewaren. Je hebt een witte versie en een houten versie die je zelf nog kan versieren. Ook zitten er fotoframes op de deksel. Tip: Dit kun je aan je moeder geven voor Moederdag. Met bijvoorbeeld foto’s van jullie van vroeger tot en met nu erin. En je kunt er ook chocolaatjes of iets anders bij in doen.

Wibra
Foldertjes2 (13)2 Foldertjes2 (14)2
Bij de Wibra kom ik eigenlijk nooit, ik dacht dat ze niet leuke spullen verkochten. Maar toen ik de folder zag, bedacht ik me. Ze hebben nu allerlei leuke decoratie spullen in de aanbieding. Hartstikke leuk!

Foldertjes2 (15)2 Foldertjes2 (16)2
Nog meer leuke decoratie! Bij de vorige versie van Leuke items uit de folders  liet ik een houten etagère zien. Maar deze van de Wibra is nog goedkoper én hoef je niet meer te verven! Het scheelt ongeveer 15 euro, hele goede aanbieding dus.

Etos
Foldertjes2 (18)2 Foldertjes2 (21)2
De haarverzorging van John Frieda is nu ook in de aanbieding. Alles vanaf 8,79 tot 14,79 is nu 6 euro! Ook krijg je bij een aankoop een shopper erbij.

Rechts zie je een toilettas en een make-uptasje. Ik vind het printje erop erg leuk! Dit vind ik een heel leuk Moederdag cadeau! Vooral als je de toilettas dan vult met fijne verzorgingsproducten. Of juist het make-uptasje met haar favoriete make-up producten.

V&D
Foldertjes2 (23)2 Foldertjes2 (24)2
Bij de V&D heb je ook hele mooie decoratie. De ombre/ dip-dye theelichthouders vind ik erg leuk! Rechts zie je mooie fotolijstjes met op de rand een barok-printje, erg mooi!

Foldertjes2 (22)2
Deze keer vond ik de vormgeving van het foldertje van de V&D prachtig gedaan. De kleuren passen leuk bij elkaar, de items ook en er staan leuke teksten bij.


Shoeby
Foldertjes2 (27)2 Foldertjes2 (28)2
Bij de Shoeby koop ik eigenlijk nooit wat, ik kom er ook niet zo vaak. Maar ik vond deze twee items wel erg goed uitzien! De schoenen doen me denken aan espadrilles. Al hou ik niet zo van panterprint, deze vind ik wel heel leuk voor de lente/zomer.

Het shortje ernaast is eigenlijk precies wat ik nog zoek. Binnenkort maar even kijken bij de Shoeby dus.
Dit waren de items die ik leuk vond deze week. Het blijft leuk om te doen! Wij krijgen meestal dinsdag of woensdag de folders binnen, dus ik zorg ervoor dat op woensdag dit artikel online komt. Bedankt voor het lezen!

Geef een reactie

