Q&A a day

Q&A (28)2

Een paar maanden terug kwam ik dit leuke Q&A boekje tegen in een plaatselijke boekenwinkel. Ik vond het er interessant uitzien en nam het mee. Met dit boekje kun je gemakkelijk een soort van tijdscapsule van 5 jaar maken. Dit doe je door elke dag een vraag in het boekje te beantwoorden.

Het concept van het boekje is eigenlijk vrij simpel. Je krijgt elke dag een nieuwe vraag, tot je in een nieuw jaar bent, dan krijg je alle 365 vragen nog een keer. Het leuke hieraan is dat je goed kunt zien of je antwoorden zijn veranderd.  Een hele handige manier om te zien hoe je je als persoon ontwikkelt. Op deze manier creëer je een heel bijzonder en persoonlijk boekje. Ik vind dat het heel origineel is en goed bedacht.

Q&A (29)2Q&A (32)2(2)

Het Q&A boekje ziet er prachtig uit. De kleur en het lettertype passen goed bij elkaar. Het ziet er een beetje vintage uit. Ook zijn de bladzijden aan de buitenkant goudkleurig. Het boekje heeft een harde kaft en houdt het vast wel 5 jaar vol.

Q&A (39)2Elke bladzijde van het boekje ziet er ongeveer zo uit. Je kunt zelf het jaar invullen en daarna de vraag. De vragen zijn in het engels, maar ik beantwoord ze in het Nederlands. 
PicMonkey Collage2 PicMonkey CollagePicMonkey Collage3 
Het boekje heeft mij zeker weten verrast qua vragen. De ene keer is het een simpele vraag die gewoon even invult. En de andere keer is het juist een vraag waar je langer over na moet denken. Het is in ieder geval heel leuk om in te vullen!

  Q&A (11)'3Mijn Q&A boekje ligt op een boekenstapel naast mijn bed. Ik vul elke avond voordat ik ga slapen een vraag in. Op deze manier vergeet ik het niet. Vaak kijk ik er zelfs naar uit om weer een vraag in  te vullen! Stiekem ben ik een beetje verslaafd aan dit soort boekjes, ze zijn zo leuk! Ik vind dit boekje een aanrader, voor jezelf of om cadeau te geven. 

Bij veel boekenwinkels te koop of bij bol.com te koop voor €14,49

 

10 gedachtes over “Q&A a day

    • Ah dat is wel zonde! Ik zou het boek op een plek neerleggen waar je hem altijd ziet, zodat je het niet vergeet. Of gewoon standaard ’s avonds voor het slapen gaan invullen 🙂

  1. Wat een cool boekje! Veel beter dan One Line A Day! Deze kun je ook gewoon één keer in de week invullen door de handige vragen. Zonder dat je vergeten bent wat je op welke dag gedaan hebt :p.

  2. Pingback: Mijn favoriete invulboekjes |

Geef een reactie

