Wishlist at the moment

wishlist1

Altijd als ik nog iets wil kopen, schrijf ik dit op in mijn ‘to do’ boekje van de Hema. Dit kan van kleding tot boeken zijn .Als ik weet wat ik wil, ga ik zoeken naar waar ik het kan kopen. Vaak kijk ik ook op online shops. Bij bepaalde online shops ken ik een groot deel van de collectie inmiddels, oeps! (Forever21 en H&M).  Vandaag deel ik mijn wishlist van het moment met jullie!

1. Real Techniques expert face brush
Mijn foundation breng ik nu aan met een stipple brush van E.L.F, deze werkt prima. Maar ik wil toch liever een kleinere kwast van betere kwaliteit. Ik kwam uit bij de ‘expert face brush’ van Real Techniques.

Onder andere hier te koop: http://www.boozyshop.nl/brushes/face-brush/expert-face-brush


2. Vouwspiegeltje
Meestal check ik of mijn make-up of haar nog goed zit in de weerspiegeling van mijn mobiel. Een simpel vouwspiegeltje lijkt me veel handiger.

Te koop bij Hema voor 2,60


3. Zonnebril
Ik ben nog steeds op zoek naar een mooie zonnebril. Meestal zie ik wel leuke zonnebrillen, maar dan zijn ze te duur of te groot/klein. Deze van Loavies vind ik wel erg leuk!

Hier te koop: http://www.loavies.com/accessoires/zonnebrillen/mirror-sunnies-red-1227.html


4. Mason jar
Al een tijdje wil ik een mason jar. Je kan hem voor zoveel gebruiken: als drinkbeker, als kaarsenhouder en nog veel meer! Vooral met smoothies lijkt een mason jar me handig en leuk!

Hier te koop: http://masonmadness.com/mason-jars/mason-jar-regular-500ml


5. Boek Happy Life Mascha
Mascha is één van mijn favoriete beautybloggers! Ik vind het nu dus ook ontzettend leuk dat ze een boek heeft geschreven. Dat het boek over het leven gaat i.p.v. beauty spreekt mij vooral aan. Happy Life is vanaf 5 mei beschikbaar!
Hier te reserveren: http://www.bol.com/nl/p/happy-life/9200000026018759/


6. Kleurboek voor volwassenen
Nog een boek dat ik graag wil, is dit kleurboek. Ik kan niet goed tekenen, dus inkleuren doe ik veel liever. En vooral het feit dat er geen kinderlijke of makkelijke tekeningen in staan vind ik leuk. Dit boek lijkt me fijn voor mee op vakantie! Lekker naast het zwembad/strand liggen met een muziekje erbij en het kleurboek.

Hier te koop:  http://www.bol.com/nl/p/het-enige-echte-kleurboek-voor-volwassenen/9200000015511919/


7. Make-up remover pen
Hebben jullie ook vaak dat je mascara een beetje uitloopt? Of dat je oogpotlood in de lijntjes gaat zitten? Deze make-up remover pen van Eyes Lip Face lijkt me de ultieme oplossing! Past ook makkelijk in je (school)tas.

Hier te koop: http://www.eyeslipsface.nl/product-beauty/makeup-remover-pen


8. Bootschoenen
Deze lente/zomer wil ik graag bootschoenen! Ik vind dat touw aan de zijkant een erg leuk effect geven. Ik ben er nog niet helemaal uit waar ik ze ga kopen of in welke kleur. Sowieso een kleur die goed te combineren is, denk ik.

 

Wat staat er op jouw wishlist?

8 gedachtes over “Wishlist at the moment

  1. Leuke wishlist! Op mijn wishlist staat een lekker goed boek en misschien nog een paar schoenen voor in de zomer. Over het algemeen heb ik nooit een lijstje ofzo haha. Ik ga naar de stad en als ik iets zie wt ik leuk vind koop ik het en als ik er geen geld voor hebt blijft het in de winkel liggen/hangen XD

  2. Pingback: Herfst shoplog! |

Geef een reactie

