IKEA Linköping, inspiratie + aankoopjes

IMG_20140502_121515(2)
Vandaag was onze op één na laatste dag in Zweden. We zijn naar Linköping geweest, waar meerdere winkelcentra en IKEA zijn. M’n moeder en ik gingen naar IKEA, want dat hoort erbij als je naar Zweden gaat hé? 😉 En m’n vader en broer gingen naar een vliegtuigmuseum. Lees verder voor inspiratie foto’s en onze aankoopjes!

Door de IKEA heen lopen vind ik zo leuk om te doen. Het lijkt net alsof je andermans slaapkamers, woonkamers, keukens etc. ziet. Ook is het altijd mooi ingericht en de ruimtes zijn optimaal benut. Bij een slaapkamer kun je ook nog vaak doorlopen naar een badkamer of inloopkast, erg leuk! Ik heb wat foto’s gemaakt van keukens, badkamers en slaapkamers die ik leuk vond. Misschien dat je er inspiratie van krijgt.

Keukens

IMG_20140502_121000
Open, ruim en met een keukeneiland! Dit soort keukens vind ik erg leuk. Check ook vooral de handige opbergruimte in het keukeneiland.

IMG_20140502_121203
Deze keuken werd door meerdere mensen goed bekeken. Hij heeft een prachtige landelijke stijl met een glazen opbergkast erboven en met leuke accessoires. En natuurlijk weer een keukeneiland.

IMG_20140502_121442Mooie eettafel set,  vooral de accessoires hierbij vind ik erg leuk. Pastelkleuren!

Slaapkamer
IMG_20140502_121515
Een prachtige kamer met grijs- en paars tinten. De uitstraling van deze kamer vond ik erg mooi.

IMG_20140502_121525De accessoires bij dezelfde kamer, simpel maar leuk!

Woonkamer
IMG_20140502_121617 IMG_20140502_121623
Op de twee foto’s hierboven zie je een soort minihuisje. Links had je een keuken, in het midden een eettafel/bureau en rechts een bedbank, tv en tafeltje. Dit was zo leuk en passend ingericht! Hele handige inspiratie voor een studentenkamer denk ik.

Badkamers
IMG_20140502_124735Misschien niet een volledige badkamer, maar de stijl is wel leuk. Fris en simpel, daar houd ik van!
 IMG_20140502_124757Deze stijl, inrichting en kleuren zijn in één woord: prachtig!

Accessoires
IMG_20140502_130425Vaasjes met mooie kantachtige rand in pastelkleuren. Kan het nog beter? Haha. Ik vind het erg leuk!

 

PicMonkey Collage(2)

Deze twee witte versies van de vaasjes wou ik graag voor mijn kamer met een paar leuke plantjes erin. Tussen deze twee plantjes kon ik niet kiezen, dus ik maakte even een foto om te kijken welke het leukste stonden. Hier vlak onder kun je zien voor welke ik uiteindelijk heb gekozen.

IMG_20140502_132359
Aankoopjes
P1090518(2)
Dit is wat we uiteindelijk gekocht hebben. Er waren ook een aantal grotere dingen die we wouden kopen, maar dat was niet handig i.v.m. vervoeren. Dus daar gaan we voor kijken in Nederland.

Vaasjes – per stuk 29,00 SEK omgerekend €3,20
Nepplantjes – per stuk 59,00 SEK omgerekend €6,50
Hersluitbare zakjes – 29,00 SEK omgerekend €3,20
Opscheplepels set – 29,00 SEK omgerekend €3,20

De etenswaren kochten we bij een andere kassa, maar daarvan heb ik het bonnetje niet.

P1090511
Wat zijn ze leuk hè? Ik ben er blij mee! Het was weer een leuke dag. Ik vind het heerlijk om in de IKEA rond te lopen en inspiratie op te doen.

Bedankt voor het lezen.

Ga jij vaak naar de IKEA?

12 gedachtes over “IKEA Linköping, inspiratie + aankoopjes

  1. Idd, als je naar Zweden gaat is de Ikea natuurlijk ook iets waar je heen moet! Op de foto’s ziet ie er hetzelfde uit als in Nederland klopt dat? Wat heb je trouwens mooie vaasjes gekocht!

Geef een reactie

