New: Souvenirkistje

Souveniersdoos (26)Laatst kocht ik een prachtig glazen doosje met een wereldkaart opdruk bij de Xenos. Hij staat zo leuk om m’n ladekastje! Er waren nog veel meer varianten. Bijvoorbeeld met een opdruk van bloemen, brief en nog een paar. Heel erg leuk. Lees verder voor meer info en foto’s!

Souveniersdoos (35)Het kistje is van glas en metaal. Hij ziet er vintage uit door de kleur, verslijtingen en de verkleurde opdruk. Alsof je hem bij de kringloop hebt gekocht. Ik vind het in ieder geval er mooi!

Souveniersdoos (38)Souveniersdoos (23)
Later wil ik graag veel reizen en wat van de wereld zien. Ik ben daarom ook gek op wereldkaarten, souvenirs en foto’s van mooie plaatsen. Deze opdruk vind ik prachtig!
Souveniersdoos (39)Eerst was ik van plan om souvenirtjes in het kistje te doen. Maar omdat hij van glas is zag je alle sleutelhangers, beeldjes en andere souvenirtjes erdoor heen. Opzich niet heel erg, maar ik vond het wat te druk staan. Daarom heb ik er nu vakantie foto’s in. De foto’s hierboven zijn allemaal gemaakt met een wegwerpcamera in Kroatië in 2012.
Souveniersdoos (33)
Zo ziet het er vanaf de bovenkant uit. Er zullen heel veel foto’s in het kistje passen. Aangezien er nu al iets van 30 inzitten en hij zit nog lang niet vol.
PicMonkey CollageOp de bovenste foto zie je een detailfoto van het kistje. Hij lijkt echt vintage, hé? Het kistje heeft trouwens ook van die ‘dopjes’ die het oppervlak beschermen waarop het kistje staat. Heel handig!

Souveniersdoos (25)
Zo ziet de bovenkant van mijn ladekastje er nu uit, I love it!
Het kistje is te koop bij Xenos voor €5,99

Wat vind jij van het souvenirkistje?

10 gedachtes over “New: Souvenirkistje

Geef een reactie

