3 Nieuwe boeken!

P1090666
Lezen is een grote hobby van me, ik kan er helemaal in op gaan. Maar ook boeken over het algemeen vind ik leuk, van to do boekjes tot aan leesboeken. Gisteren kwamen de boeken die ik heb besteld binnen. Een kleurboek, een leesboek over het leven en een informatieboek. Lees verder voor de boeken en mijn eerste indruk!

 Het enige echte kleurboek voor volwassenen

P1090669Het eerste boek is ‘het enige echte kleurboek voor volwassenen’, die ik al op meerdere blogs voorbij zag komen. Het is een kleurboek met mooie ingewikkelde tekeningen, vandaar ‘voor volwassenen’. Dat maakt het inkleuren een stuk minder kinderlijk. Dit boek lijkt me heel fijn voor mee op vakantie. Ik zie mezelf al helemaal zitten naast het zwembad met dit kleurboek en muziek. Ook vind ik kleuren fijn als ontspanning.

P1090678
P1090679
Dit zijn vier bladzijdes uit het boek, zodat je een idee hebt van hoe de tekeningen eruit zien. Het zijn vooral tekeningen met bloemen, natuur en patronen. Vooral die met de huisjes vind ik erg leuk. Het zijn niet dunne bladzijdes, maar ook niet heel stevig. Voor mij is dit prima, want ik ga ze met potlood inkleuren.

€9,95 bij Bol.com

Happy life
P1090684
Misschien dat je dit boek gelijk al herkent, het is Happy Life van Mascha Feoktistova! Mascha is fulltime beautyblogger op beautygloss.nl. Ik volg haar site al jarenlang en ze staat voor mij qua beautybloggers op nummer 1. Naast dat ze leuke en leerzame artikels schrijft, vind ik haar ook echt leuk persoon. In haar vlogs leer je  veel over haar, ik vind haar persoonlijkheid super. Ze is zo spontaan, positief en hardwerkend. Ik ben dus erg blij met dit boek en ik ga het lezen met plezier.

PicMonkey CollageP1090692P1090686
Een paar bladzijdes uit het boek.. prachtig! De lay-out van het boek is eenvoudig maar leuk. Er staan mooie verhalen in over gebeurtenissen uit Mascha’s leven en wat ze daarvan heeft geleerd.  Ik heb alleen wat onderwerpen op de foto gezet, zodat ik niet teveel van het boek verklap. Verder ook hele mooie foto’s, vooral de onderste vind ik mooi en sfeervol. En kijk nou hoe lief die foto met Gregor (haar vriend) is! Wat ik het allerfijnst vind aan het boek, is dat je Mascha terug ziet in de tekst. Soms lees je het gewoon in haar stem.

€14,95 bij Bol.com

De blog bijbel

P1090693
Tot slot heb ik ‘ de blog bijbel’ gekocht, wat mij erg handig leek voor m’n blog. Er staan allerlei tips in die vlot verteld zijn. Voor bloggers die al lang bloggen is dit boek waarschijnlijk minder interessant, aangezien zij veel ervan al weten. Maar voor beginnende bloggers zoals ik is dit een fijn boek. Hopelijk ga ik hier veel van leren en kan ik zo mijn blog verbeteren! Sowieso wil ik een andere lay-out, maar ik moet nog uitvogelen hoe het moet wat ik wil.
P1090699

P1090701
P1090700
De blog bijbel heeft een simpele lay-out met veel informatie. Af en toe zie je leuke schema’s zoals hierboven of een illustratie. Alles staat in een goede volgorde ingedeeld (beginnen met bloggen, inhoud van je blog, artikelen schrijven, etc.) Ik vind ook dit boekje erg leuk!

€10,00 bij Bol.com

P1090668Lekker op de bank met een kopje thee, ik zie het wel zitten om deze leuke boeken te gaan lezen en inkleuren. Ik heb de komende tijd weer fijn kleur- en leesvoer.

Welk boek wil jij ook nog hebben of lezen?

 

14 gedachtes over “3 Nieuwe boeken!

  1. Ik heb het tweede deel van het kleurboek dus het eerste deel blijft voorlopig evn overbodig haha. En de andere twee boeken spreken mij wat minder aan omdat ik zelf niet aan fashion/beauty bloggen doe. Wel leuk dat jij er veel plezier aan hebt natuurlijk!

  2. Mooie boeken heb je gekozen! Ik zou ze ook allemaal willen hebben. Ben vooral erg benieuwd naar die laatste, lijkt me heel erg nuttig!

  3. Oh wat een super gave boeken! Die kleurboek ga ik voor mijn zus kopen voor haar verjaardag 😉 ! Ik heb ook al véél positieve dingen gehoord over Mascha’s boek!

  4. Ik ben heel benieuwd naar het boek van Mascha! De blogbijbel heb ik al in de kast staan. Zo’n kleurboek heb ik vaker voor bij zien komen, lijkt me ook leuk.

Geef een reactie

