Shoplog Groningen

P1090795(2)
Gisteren ben ik naar Groningen geweest met mijn moeder, tante en nichtje. We hadden al een tijdje geen uitstapjes samen meer gemaakt, dus besloten we naar Groningen te gaan. Eerst reden we naar een busstation, vanaf daar moesten we nog 10 minuutjes met de bus en toen waren we aangekomen op bestemming. Shoppen maar!

We zijn naar heel veel winkels geweest, van America Today tot de Tuinen. Toen zijn we gaan lunchen bij een restaurant genaamd Zomers. We wouden eerst bij Puur gaan eten, aangezien ze hier allemaal lekker en biologisch voedsel hebben. Maar het zat daar helemaal vol dus zijn we bij Zomers beland, wat heerlijk was! Daarna zijn we verder gaan shoppen. In de middag hebben we nog wel even koffie kunnen drinken bij Puur (met een brownie, die vers gemaakt was!) en dat was heerlijk. Zomers en Puur in Groningen zijn allebei aanraders om lekker te eten.

Ik heb een aantal leuke dingen gekocht. Ook al is het niet heel veel, toch vind ik het leuk om even te laten zien. Ik heb 3 tops gekocht, 1 broek, 1 paar schoenen en gezonde snacks.

Bershka

P1090721P1090722
Deze leuke mintgroene blouse kocht ik bij Bershka (wat ik een hele leuk winkel vind) Ik had al eerder zo’n soort blouse gekocht bij dezelfde winkel, maar die is wit. Aangezien die mij goed bevalt, heb ik ook in dit kleurtje deze ook meegenomen. Op de foto komt het niet heel goed over maar, de kleur is in het echt wat meer mintgroen.

Prijs: €15,99

P1090709
P1090715
Ook kocht ik bij de Bershka deze superleuke sandaaltjes. Ze zitten heel fijn, hebben een leuk detail en zijn makkelijk te combineren. Precies wat ik zocht en leuk vind. Ze lopen ook fijn!

Prijs: €25,99

New Look
P1090723
 P1090726
In Friesland zit geen New Look, vandaar dat ik altijd even in de V&D kijk in Groningen. Ik vind het zo’n leuk merk! Deze trui zag ik hangen en nam hem gelijk mee. Ik wil namelijk wat meer kleur dragen in plaats van altijd zwart, grijs, wijnrood en blauw. Deze trui is heeft een mooie zalm/peach/roze kleur. Toen kwam er een meisje naar ons toe, ze vroeg of we korting wouden. Ehh, JA! We kregen een papiertje waarbij je korting kon krassen, we hadden beide 20% korting. Dat is nog eens leuk shoppen!

Prijs: van €17,99 naar €14,39

H&M
P1090732
Zoals ik net bij de vorige trui al zei: Ik wil meer kleur gaan dragen. Toen ik deze basic top bij H&M zag hangen, dacht ik gelijk: Die gaat mee! Het is een simpele top met een hele mooie lavendel/blauwe kleur. Echt een bijzondere kleur, moeilijk te omschrijven. Helaas komt hij op de foto niet helemaal goed over.

Prijs: €4,95
P1090736
Ik heb altijd problemen met broeken: of ze zijn snel slobberig na een weekje dragen of ze passen niet. Broeken passen vind ik een hel. Ik heb bij verschillende winkels broeken gepast, maar ze zaten niet mooi of sloten niet goed aan op m’n lichaam. Bij de H&M nam ik deze broek mee zonder te passen (vanwege de lange rij bij de pashokjes) omdat ik toch echt eentje nodig had. Ik kon hem altijd nog ruilen als hij niet goed zou zitten. Gelukkig zit hij wel heel fijn en goed! De kleur is trouwens wel wat donkerder in het echt.

Prijs: €19,95

Tips voor winkels waar ze goede kwaliteit broeken en jeans verkopen zijn welkom!

De Tuinen
P1090791
Bij de Tuinen kocht ik deze repen als tussendoortjes. Ik ben erg veel bezig met zo clean en gezond mogelijk eten. Maar ik was fruit, yoghurt en speltkoeken als tussendoortjes wel een beetje zat. Ik had behoefte aan nieuwe gezonde snacks! De Sesame Snaps kende ik al, die zijn heerlijk! Er zit nog wel suiker in, maar niet veel dus dat valt mee. De TREK oat raisin lijkt me erg lekker, ik kende dit merk ook nog niet. De Sesame Bar eronder ziet er ook goed uit, deze bestaat maar uit twee ingrediënten: sesamzaadjes en honing. Over Nak’d heb ik al veel voorbij zien komen, dus ik was er benieuwd naar deze. De repen neem ik mee als tussendoortje op school.

Prijs per stuk: – Sesame Snaps €0,49
– TREK oat raisin €1,99
– Sesame Bar €0,69
– Nak’d Berry Delight €1,19

P1090795
Het was een gezellig dag met mijn moeder, tante en nichtje in Groningen. Ik ben erg blij met de kleding die ik heb gekocht. Ook ben ik benieuwd hoe de repen gaan smaken, vast wel lekker!

Wat vind jij mijn leukste aankoop?

14 gedachtes over “Shoplog Groningen

  1. Gezellig even shoppen met je moeder, tante en nichtje 😀 leuke dingetjes heb je gekocht! Broeken shoppen is voor mij ook altijd een probleem.. Bershka vind ik nog wel eens een broek die perfect zit!

Geef een reactie

