Mijn 5 favoriete Instagram accounts

PicMonkey Collage6
Instagram. Wie heeft het niet? Elke ochtend scroll ik even door de foto’s op Instagram. Hartstikke leuk om te zien wat anderen doen of meemaken. Maar ik volg ook een aantal bijzondere en mooie accounts. Zin om een paar nieuwe te ontdekken? Lees dan verder!

Ik hou er echt van als alle foto’s op iemands Instagram bij elkaar passen qua kleur. Wanneer de foto’s dan ook nog eens interessant en scherp zijn, vind ik het een mooi account. Maar ook vind ik het leuk als iemand foto’s post van zijn of haar ervaringen. Zo volg ik ook veel Instagram accounts van mensen die reizen en andere leuke accounts. Ik heb er een aantal geselecteerd die mijn favorieten zijn.

PicMonkey Collage

1. http://instagram.com/5ftinf

5ftinf is een Instagram account vol met prachtige foto’s. Ze passen allemaal bij elkaar en zijn ook interessant. Ook komen er veel bloemen, mooie settings en plaatsen voorbij. Op de site die in de bio van het account staat kun je meer lezen over de persoon achter 5ftinf en schilderijen kopen.
____________________________________________

PicMonkey Collage2
2. http://instagram.com/punkodelish

Punkodelish is een account met foto’s van verschillende seizoenen ( in onder andere Toronto) Wat mij vooral aanspreekt aan dit account, is dat de foto’s uit mooie hoeken zijn genomen. De foto’s zijn op mooie plekken gemaakt en hebben prachtige kleuren.
____________________________________________

PicMonkey Collage3 3. http://instagram.com/andrewknapp

Andrew Knapp is een man die samen met zijn hond Momo reist in een Volkswagen busje. Hij heeft ook een boek genaamd ‘Find momo’ met daarin foto’s waarop je de hond moet vinden. Dit doet hij ook vaak op zijn instagram, Momo zie je dus ook vaak voorbij komen. Dit is by far mijn meest favoriete account ever. Zoveel mooie foto’s van plaatsen, het VW busje en de hond.. love it!
____________________________________________

PicMonkey Collage4
4. http://instagram.com/connorfranta

Connor Franta is een youtuber en heeft ook een Youtube-acount met vrienden genaamd O2L. Ik kijk af en toe een filmpje van hem, hij is lekker spontaan! Op zijn Instagram komen veel foto’s met vrienden, mooie plaatsen en eten voorbij. Erg leuk om te zien wat hij allemaal meemaakt! Zijn foto’s zijn soms heel ‘artsy’ en een ander keer juist spontaan.
____________________________________________

PicMonkey Collage5
5. http://instagram.com/thelittlemarket

The Little Market is een Instagram over een markt waar handgemaakte spullen worden verkocht. The Little Market is opgericht door Lauren Conrad en Hannah Skvarla. Je ziet op hun Instagram vooral foto’s van de spullen die verkocht worden op de markt. Ook is alles op het marktje fairtrade en eerlijk gemaakt. Ik vind dit zo’n leuk concept!
____________________________________________

Wat is jouw favoriete Instagram account?

2 gedachtes over “Mijn 5 favoriete Instagram accounts

Geef een reactie

