Multifunctioneel: Aardappelkistje

P1090810

Van mijn Beppe kreeg ik laatst een aardappelkistje. Zo’n kistje heeft zoveel voordelen: hij is niet duur, je recyclet gelijk een item, je kan hem helemaal naar jouw smaak aanpassen, hij is multifunctioneel en hij ziet er erg leuk uit. Ik heb het aardappelkistje nu op mijn kamer staan, het staat zo leuk! Lees verder voor alle mogelijkheden van het aardappelkistje.

P1090806
Zoals ik al zei, het kistje heeft veel voordelen. Ten eerste is hij niet duur (ook al kreeg ik mijne). Op Marktplaats staan bijvoorbeeld heel erg veel aardappel- en fruitkistjes te koop. Ook kan je kijken bij de Kringloop of het vragen op de markt of bij een boer. Ten tweede ben je eigenlijk gelijk bezig met recyclen. Een aardappelkistje kan je makkelijk hergebruiken. Het ziet er juist wel leuk uit als ze een beetje versleten zijn. Ook kan je hem naar je eigen smaak aanpassen, bijvoorbeeld door hem te verven. Zelf heb ik dit niet gedaan, want ik vond hem al mooi genoeg. Er zijn zoveel manieren waarop je het kistje kan gebruiken. Het kistje is zo handig, leuk en multifunctioneel!

Kleding & Boeken
P1090822
P1090804

Dit is hoe ik het kistje op dit moment heb ingedeeld. Rechts liggen mijn tijdschriften en boeken. Links heb ik een aantal truien en m’n onesie liggen. Daar bovenop ligt een kussentje die eerst altijd op m’n bed lag, maar daar ligt nu een nieuw kussen. Deze indeling is voor mij erg praktisch maar, staat ook nog eens leuk.

Planten, tijdschriften & boeken
P1090810
Je kunt het aardappelkistje natuurlijk ook op deze manier neerzetten, gewoon rechtop. Op deze manier creëer je een soort bijzettafeltje. Ik heb mijn tijdschriften en boeken (dit zijn niet al mijn boeken, maar zo heb je een idee) erin gedaan. Ook heb ik twee leuke bloempotjes met plantjes er bovenop gezet. Dit staat zo leuk, vind je niet?

Schoenen
P1090813
P1090815
Welk meisje houdt nou niet van schoenen? Dit is een hele fijne manier om je schoenen op te bergen. Het staat netjes, je ziet gelijk welke schoenen je hebt en het werkt ook erg handig. I like it! Misschien dat ik binnenkort het kistje zo ga neerzetten. Het staat zo leuk!

Tassen
P1090818
Ben jij nou niet zo’n schoenenmeisje, maar wel een meisje met veel tassen (of allebei!;) ) dan is dit ook een leuke manier op je kistje te gebruiken. Ook op deze manier zie je precies wat je hebt, het werkt handig en het ziet er netjes uit. Op deze manier is het een stuk makkelijker om te kiezen welke tas je vandaag meeneemt.

Andere opties
Er zijn nog zoveel meer manier waarop je het aardappelkistje kunt gebruiken en neerzetten. Je kan bijvoorbeeld er wieltjes onder plaatsen, hem gebruiken als nachtkastje, hem ‘op de kop’ zetten en dan er leuke fotolijstjes en plantjes opzetten, etc. Hartstikke veel mogelijk dus!

Wat is jouw favoriete manier op een aardappelkistje te gebruiken?

9 gedachtes over “Multifunctioneel: Aardappelkistje

  1. Pingback: Mijn 5 favoriete blogposten uit 2014 |

Geef een reactie

