Filmpje: Zweden 2014

Afgelopen meivakantie ben ik met mijn ouders en broer een weekje naar Zweden geweest. We hebben veel leuke dingen gedaan (die je ook kunt teruglezen in mijn reisverslagen). Ik heb veel gefilmd en uiteindelijk dit sfeerfilmpje ervan gemaakt. Het is gefilmd met een goede camera, maar door het bewerkingsprogramma is helaas de kwaliteit wat minder geworden. Alsnog ben ik blij met het resultaat. Veel kijkplezier!


Wat vind jij van het filmpje?

2 gedachtes over “Filmpje: Zweden 2014

Geef een reactie

