Kamer details

P1090740
Ik let vaak op details bij alles. Eigenlijk komt dit denk ik ook omdat, ik vrij perfectionistisch ben. Details maken of breken het geheel. Zo ook bij mijn kamer. Ik houd van leuke woonaccessoires en details in mijn kamer. Daarom leek het me leuk om deze accessoires in deze blogpost te laten zien. Je zal vooral veel foto’s zien, want veel uitleg is er vaak niet bij nodig.

P1090787
Allereerst even een overzicht van een deel van m’n kamer. Aan de andere kant (die niet op de foto staat) is de deur, spiegel, slaapbankje en nog een kastje.

P1090740

P1090745
P1090744
 P1090748
P1090751
Ik zoek al een tijdje naar een wereldkaart, maar ik heb er nog niet een gevonden. Wel had ik dit schrift volgeschreven, dus heb ik de kaft eraf gehaald. Nu hangt deze hier dus voor een tijdje. Wat ik ook hartstikke leuk vind staan, aangezien ik graag naar Londen toe zou willen.
P1090755

P1090760
P1090752
Op de zijkant van m’n kast heb ik dit papiertje met de tekst ‘We Believe’ erop. Dit heb ik bewaard van het concert van Justin (Bieber) van vorig jaar. Omdat het zo’n bijzondere ervaring was vind ik het fijn om dit te bewaren. Eronder zie je een fotootje van mijn cavia Bo. Ze is helaas overleden, maar was het liefste beestje ooit.

P1090762
P1090763
P1090764
P1090765Ik lees heel graag, dus er ligt altijd wel een stapel boeken naast mijn bed zoals op de foto.

P1090783P1090789

Decoreer jij graag je kamer? 

6 gedachtes over “Kamer details

Geef een reactie

