E.L.F. bestelling is binnen!

P1090898
Mijn bestelling van E.L.F. (eyeslipsface) is binnen! Ik vind E.L.F een fijn budgetmerk, de prijzen zijn soms zo verbazingwekkend laag. Niet alles is goede kwaliteit, maar dat is vrij logisch. Toch zitten er veel toppers tussen! Ik heb een aantal producten gekocht om te testen, maar ook een aantal praktische dingen. Kijk mee naar mijn bestelling!

P1090900 Let’s see what’s inside!

P1090904
Allereerst heb ik deze highlighter besteld. Ik las al op meerdere blogs dat de highlighters van E.L.F. zo fijn zijn. Eigenlijk wilde ik een andere kleur, maar die was uitverkocht. Daarom ga ik nu deze proberen, ben benieuwd!

Deze kostte €1,-

P1090906
Ik gebruik al een paar jaar dezelfde wimperkruller (ik reinig hem wel hoor 😉 ) dus het werd tijd voor een nieuwe.

Deze kostte €1,-

P1090909
Nog een praktisch item: een puntenslijper voor mijn oog- en wenkbrauwpotloden. Mijn vorige puntenslijper is stuk gegaan, dus voor het fijne prijsje kon ik deze niet laten liggen.

Deze kostte €1,-

P1090911
Het product dat al een tijdje op mijn wishlist stond, is de makeup remover pen! Ik ben zo benieuwd of deze goed werkt. Hierover komt nog een review online.

Deze kosste €4,-

P1090915
En als laatste bestelde ik deze set voor m’n wenkbrauwen. Ik heb tot nu toe niks anders dan een wenkbrauwpotlood gebruikt om ze bij te tekenen. Dit beviel opzich wel aardig, maar vlekkeloos gaat het niet altijd. Daarom hoop ik dat dit setje fijn werkt.

Deze kostte €4,-

Ik kan er weer een tijdje tegenaan met mijn nieuwe producten! E.L.F. bevalt mij over het algemeen goed, hopelijk ook met deze producten.

Bestel jij weleens producten bij E.L.F. ?

18 gedachtes over “E.L.F. bestelling is binnen!

  1. Leuke aankopen heb je gedaan, ik wil ook ooit nog eens een bestelling plaatsen op E.L.F maar de verzendkosten liggen zo hoog.

Geef een reactie

