Review: E.L.F Makeup Remover Pen

P10909292
Is jouw eyeliner na een regenbui ook uitgelopen? Of je mascara na een paar uren op school? Of kun je lipstick nooit precies aanbrengen? Daarvoor is er nu een oplossing: de Makeup Remover Pen van E.L.F. Wil je weten of hij goed werkt? Lees dan verder.

P1090934

Wat vele meiden – en ikzelf ook – hebben is dat hun mascara altijd een beetje uitloopt. Bij mij gaat het meestal in het lijntje onder m’n oog zitten, terwijl ik waterproof mascara draag. Gedurende de dag wordt het steeds meer. Het valt niet heel erg op, maar voor mijzelf is het wel storend. Maar om nou een pak reinigingsdoekjes mee te nemen naar school? Of wattenstaafjes met makeup remover? Nee, dat vind ik te onhandig. Vandaar dat deze Makeup Remover Pen mij hartstikke handig leek!

P1090938P1090940
De verpakking is zoals ik van E.L.F. gewend ben: strak, simpel en zwart. Niet teveel poespas verder, wat ook niet nodig is. De dop is stevig en een beetje lastig eraf te krijgen, dus hij zal niet gaan lekken in je tas. Verder is de stift/pen zelf puntig, zodat je precies kunt werken. Het formaat is kleiner dan ik had verwacht, want in de verpakking eromheen leek langer. Toch is dit formaat ook prima, past goed in m’n (school)tas.

P1090963PicMonkey CollageDe pen is makkelijk in gebruik en werkt snel. Ik draag altijd waterproof makeup, maar ook deze wordt snel en gemakkelijk verwijderd met de pen. Voor tussendoor je uitgelopen makeup even wegwerken, is deze makeup remover pen erg handig! De punt is wel wat hard wat niet heel fijn aanvoelt, maar hierdoor kun je wel precies werken. En anders moet je niet al te hard drukken.

PicMonkey Collage2
Na het gebruiken van de Remover Pen zie je de makeup duidelijk zitten. Als je dan even een tissue erover heen haalt is hij weer bijna helemaal wit.

P1090983
De Makeup Remover Pen van E.L.F. doet goed zijn werk. Voor mij is dit de ultieme oplossing tegen uitgelopen makeup! Ik ben er blij mee, hij gaat voortaan mee in mijn tas. De Makeup Remover Pen is te koop bij eyeslipsface.com voor €4,-

Voordelen:
– fijn prijsje
– mooie en stevige verpakking
– werkt goed
– makkelijk schoon te maken
– makkelijk mee te nemen

Nadelen:
– punt is een beetje hard
– waarschijnlijk niet heel zuinig (maar dat weet ik niet zeker)

 

Lijkt de Makeup Remover Pen jou ook handig?

10 gedachtes over “Review: E.L.F Makeup Remover Pen

  1. Pingback: What’s always in my bag? |

Geef een reactie

