Persoonlijke update: lay-out, familie, komende weken

P1090741
Even een kleine persoonlijke update tussendoor over mijn lay-out, familie en de komende weken.

Familie
De komende dagen ben ik vrij van school. Er komt familie uit Duitsland bij ons, zij blijven t/m zondag. We gaan allemaal leuke dingen doen en zijn vaak de hele dag weg. Daardoor wordt het bloggen iets lastiger, maar ik zal het proberen. Bloggen is een grote hobby, dus ik probeer er tijd voor vrij te maken. Toch gaat de leuke tijd met familie nu eerst even voor, aangezien ik ze niet vaak zie.

Lay-out
Sinds 4 april ben ik aan het bloggen met veel plezier. Waar ik alleen niet tevreden mee ben, is mijn lay-out. Het is niet dat ik totaal niet technisch ben, maar de lay-out blijft lastig. Ik hoopte in het boekje ‘de blogbijbel’ meer uitleg erover te vinden, maar helaas. Ik word er dus niet veel wijzer van, misschien dat één van jullie mij kan helpen hiermee? Ik wil graag een frisse lay-out met een zijbalk, waar een foto en tekstje kan staan. Dit heb ik nu niet en dat vind ik te onoverzichtelijk.

Bedankt voor jullie reactie over mijn lay-out/header probleem. Ik moet inderdaad een nieuwe thema installeren voor een foto + tekst aan de zijkant. Hier ben ik vandaag wel even zoet mee. Binnenkort hoor je meer over de aanpassingen!

Komende weken
De laatste paar weken voor de zomervakantie houden leraren ervan om nog veel toetsen op te geven. Afgelopen weken heb ik al vrij veel toetsen gehad, maar er komen nog meer. Gelukkig heb ik een overzichtelijke en duidelijke planning gemaakt. Zolang ik me daar goed aanhoud, dan red ik het wel. Maar ook dit is dus een factor waardoor bloggen wat lastiger wordt. Ik baal hier best wel van, want ik blog natuurlijk het liefst.

 

Sinds ik blog probeer ik om de dag een blogpost te plaatsen, wat tot nu doe is gelukt. Ik vind het super om te bloggen. Maar mocht er dus de komende dagen minder online komen, dan weten jullie het even. Maar ik zal mijn best doen. Tot slot, ik hoor graag of er iemand is die kan helpen met mijn lay-out.

Liefs,
Yvonne

10 gedachtes over “Persoonlijke update: lay-out, familie, komende weken

  1. In de database van wordpress staan thema’s toch? (Ergens in je dashboard wel, ik weet niet meer goed omdat ik een domein heb, bij uiterlijk of zo?) Gewoon lang zoeken, was mijn tactiek. Veel plezier met de familie uit Duitsland!

  2. Veel plezier met je familie uit Duitsland! Mijn lay-out ben ik ook niet helemaal tevreden over maar ik heb er ook totaal geen verstand van dus ik ben bang dat ik je niet echt kan helpen. Ik weet overigens wel hoe je een foto met tekstje aan de zijkant moet plaatsen (maar dan heb je wel eerst een ander thema nodig denk ik?) dus als je daar niet uitkomt mag je me altijd een mailtje sturen!

Geef een reactie

