Nieuwe header + lay-out!

Gisteren kwam een blogpost online met onder andere de vraag hoe ik mijn lay-out kon veranderen. Ik, als beginnende blogger, wist niet dat je gewoon het thema moest veranderen en dan aanpassen naar jouw smaak. Nu heb ik dit dus gedaan en ik ben blij met het resultaat!
Oldlayout
Dit was mijn eerste lay-out. Van een header snapte ik niks, dus had ik eerst alleen tekst er staan. Oh, ik zie net dat je precies kunt zien wat ik allemaal deed. Oeps, haha.
Midlayout
Gisteren lukte het met de header, dus werd het dit.

Newlayout
En nu het dit geworden! De header heb ik een mooie turquoise kleur gegeven, anders werd het geheel wel erg zwart. Verder heb ik de achtergrond en de kleurtjes hetzelfde gehouden. Nu heb ik ook een afbeelding + tekstje erbij. Precies wat ik wilde, ik ben er blij mee!

Wat vinden jullie van de nieuwe lay-out en header?

14 gedachtes over “Nieuwe header + lay-out!

  1. Ziet er leuk uit! Ik verander ook graag van lay out, hoewel ik er in het begin ook helemaal niets van kon. Gelukkig gaat veel van zelf en leer je gaanderweg heel veel dingetjes over html e.d. Life of a blogger hihi ❤

Geef een reactie

