Dagje Harlingen en barbecueën

Afgelopen dagen was er familie vanuit Duitsland een paar dagen in Nederland. Vanaf donderdag t/m zondag hebben we allemaal leuke dingen gedaan. Waaronder gister een dagje naar Harlingen toe en daarna barbecueeën. We hebben gewandeld in de haven, een boottochtje gemaakt, haring gegeten en lekker op een terrasje wat gedronken. Het was erg gezellig! Hierboven staat een filmpje van het dagje Harlingen en een stukje van de BBQ. Hieronder staan nog allerlei leuke foto’s. Klik op lees meer om ze te bekijken!

 
P1100111P1100121Dit leuke busje moest natuurlijk even op de foto worden gezet. Aangezien mijn nichtjes en ik ervan dromen om samen rond te reizen in zo’n busje. Let vooral ook op de schattige gordijntjes met sterretjes en de leuke huizen erachter.

P1100113

P1100122
P1100146De boot waarin we de rondvaart hebben gehad. De kapitein was een oude man die alles van de stad wist, erg leuk!

P1100147Ik zag dit kleine tekeningetje hangen en moest gewoon even een foto maken. Erg schattig om ineens zoiets te zien!

DSC_0025 (2)Mijn moeder, Rocco (oma’s hondje) en ik. Deze foto heeft mijn nicht gemaakt. Ze kan heel goed fotograferen en heeft dus ook zo’n professionele camera. Ik vond hem best wel leuk geworden!

Doordat je familie uit een ander land je woonplaats en land wilt laten zien, kom je zelf ook op plekken waar je normaal niet zo snel heen zou gaan. Het voelde net alsof we toeristen in ons eigen land waren. We wonen bijvoorbeeld vrij dichtbij Harlingen, maar komen er nooit. Terwijl het een heel leuk stadje is. We hebben 4 hele leuke dagen gehad met z’n allen!

Ben jij weleens in Harlingen geweest? En wat vind je van het sfeerfilmpje?

4 gedachtes over “Dagje Harlingen en barbecueën

Geef een reactie

