E.L.F. highlighter Pink Lemonade

P1100084(2)
Een tijdje terug heb ik een aantal items besteld op eyeslipsface.nl waaronder deze hightlighter. Eigenlijk heb ik nog nooit eerder een highlighter gehad. Wel deed ik af en toe wat lichte shimmer oogschaduw op in plaats van highlighter. Maar voor het fijne prijsje heb ik nu dus van E.L.F. mijn eerste highlighter. Ik heb hem in de kleur Pink Lemonade besteld.

Eigenlijk wilde ik het liefst een andere kleur die wat lichter was, maar die was uitverkocht. Pink Lemonade leek me ook wel mooi, dus vandaag deze review voor jullie. Het is wel een beetje moeilijk om de kleur en shimmer precies goed vast te leggen, but I did the best I can!

P1100077
P1100084
P1100090
Ik vind de verpakking erg simpel, maar op een positieve manier. Ik hou niet van teveel poespas of gekke kleurtjes in een verpakking. Zo op het eerste gezicht ziet de highlighter er goed uit!

E.L.F zegt het volgende over deze highlighter:
”Met dit multifunctionele, compacte kleurtje, rijk aan vitamine B, C en E, krijgt u een stralende en zachte huid die niet plakkerig aanvoelt.”

P1100092
Tijd om te testen! De tube werkt handig en simpel. Je kunt goed doseren hoeveel je van de highlighter wilt.

P1100094
De eerste swatch! Rechts heb ik de highlighter 1x uitgeveegd. Links zie je hoe het eruit ziet wanneer je het meerdere keren uitveegt. Hij heeft vrij veel pigment! De shimmer is precies goed, niet te weinig en niet teveel.
P1100097
Toen ik naar het raam liep om een foto te maken van de highlighter swatch in de zon, zag ik dat hij in buitenlicht heel anders lijkt. De finish lijkt haast wel metallic te zijn, dat vind ik niet mooi! Maar de vorige swatch en de volgende vind ik er wel goed uitzien.
P1100098
In de zon ziet de highlighter er zo uit, best mooi! Toch merkte ik wel dat toen ik hem opdeed, hij wel erg roze was.

Voor een highlighter is hij (voor mij) te roze. Ik heb liever eentje die niet teveel kleur afgeeft, maar juist subtiel is. Je zou deze misschien zelfs nog als lipgloss kunnen dragen. Voor mij is deze highlighter het dus net niet, maar voor dat fijne prijsje is dat niet erg! Het ligt er maar net aan wat jij mooi vind. Je zou het ook kunnen omschrijven als een blush en highlighter in één.

De highlighter kost €1,- en is te koop bij eyeslipsface.nl

Draag jij graag highlighter?

9 gedachtes over “E.L.F. highlighter Pink Lemonade

  1. Ik draag eigenlijk helemaal geen make-up. Slechts een heel korte periode gedaan! Ik vind deze highlighter ook veel te roze… Het is een beetje een uit de kluiten gewassen blush wat betreft de glans, haha!

    • Nu ben ik toch wel benieuwd waarom je geen makeup meer draagt dan. Ik zou me niet kunnen voorstellen dat ik nooit makeup zou dragen. Zelf draag ik niet veel hoor, dat niet. Maar ik vind het gewoon zo leuk, haha. En wat betreft de hihglighter heb je gelijk!

      • Haha, ik heb er meerdere redenen voor:
        1: ik heb een heel lichte huids- en haarkleur, waardoor alleen al mascara (ook bruin) heel hard staat. Eigenlijk vind ik het dus mooier. Al gebruikte ik wel een tijd echt alle soorten make-up die je maar kan gebruiken: de hele mikmak op mijn gezicht.
        2. Luiheid. Ik vind het echt fijn om ’s avonds niet nog alles eraf te hoeven poetsen.
        3. Ik vind het fijn om onbezorgd in mijn ogen te kunnen wrijven XD
        4. Ik vind mezelf au naturel er eigenlijk het mooiste uitzien. The boyfriend vindt het ook, en eigenlijk is het afgebouwd sinds ik met hem heb. Nu al twee jaar make-uploos!
        Zoiets denk ik :p

Geef een reactie

