What’s always in my bag?

P1100233
In een meisje haar tas zit alles wat ze nodig heeft. Zo ook bij mij, ik ga niet de deur uit zonder een tas. Ik heb altijd een aantal vaste producten en spullen die ik meeneem in mijn tas. Ik ben voor alles voorbereid! Maar wat voor levensmiddelen zitten er dan in mijn tas? Let’s find out.
P1100230Dit is mijn tasje met hengsel die ik vaak mee neem naar de stad. Alles wat ik nodig heb past erin. Hij kostte geloof ik maar €5,- bij de Primark. Naar school neem ik natuurlijk een andere tas mee – ik heb twee rugzakken – maar wel bijna alles wat ik in deze tas heb, zit ook in m’n schooltas.
P1100238
Lippenbalsem neem ik overal, maar dan ook echt overal, mee naar toe. Ik drink wel genoeg water, maar heb toch vrij snel droge lippen. Als er 1 ding is van alle verzorgingsproducten dat ik moet kiezen voor de rest van m’n leven, zou ik voor lippenbalsem gaan. Op dit moment zijn Baby Lips en the Body Shop Shea Lipbutter mijn favorieten.

De Makeup Remover Pen die je ziet, neem ik sinds kort ook graag mee in mijn tas. Ik schreef er laatst een review over, die je  hier kunt lezen. Hij werkt fijn en past makkelijk in m’n tas!

Het spiegeltje neem ik ook altijd mee, om te kunnen of m’n makeup nog goed zit. Altijd handig natuurlijk.

Bobbypins neem ik mee voor de zekerheid, want mijn haar wil nog wel eens dwars doen. Ik heb vaak een plukje aan de voorkant die ineens besluit om heel gek te gaan zitten. Het enige wat dan helpt is een bobbypin.

Chubby stick, wat een leuk woord eigenlijk. Deze is van Astor, ik kocht hem in Duitsland. Ik vind het zo’n fijn kleurtje, niet te fel maar ook niet te subtiel. En daarbij is hij ook nog verzorgend.

P1100239
Oordopjes omdat ik heel graag naar muziek luister. Op de fiets, tijdens het zelfstandig werken, tijdens het leren, etc. Ik kan niet zonder muziek. Pfoe, wat zou het leven saai zijn zonder muziek.

Parfum verstuiver, zodat ik niet een heel parfumflesje in m’n tas hoef te proppen. Ik kocht laatst een nieuw geurtje bij Ici Paris XL en er was een hele leuke actie. Namelijk: voor 9,95 extra kreeg je zo’n parfum verstuiver en die mocht je vullen met een geur naar keuze. Het elke geur zijn die ze maar hadden. Ik koos voor Christina Aguilera’s geurtje Secret Potion.

Een nagelvijl want ik haat het als ik zo’n zwart randje onder m’n nagels heb. Vriendinnen lenen hem regelmatig ook even, zij vinden het ook heel handig dat ik hem altijd mee heb.

Notitieboekje + pen voor ideeën die ik spontaan krijg. Deze heb ik alleen mee als ik ergens ga logeren of ergens lang blijf. Als ik naar school ga dus niet. Mocht ik dan een idee krijgen, dan zet ik het in mijn mobiel.

Mobiel om te kunnen communiceren met familie en vrienden, om foto’s te maken en cijfers of huiswerk te bekijken op onze school app. Ik probeer als ik op mijn mobiel zit, alleen maar nuttige dingen te doen. In plaats van grappige artikeltjes en filmpjes te kijken. Dat probeer ik nu alleen even ’s avonds te doen.

Portemonnee (vergeten op de foto) voor wanneer ik het nodig heb. Als ik even naar de stad ga of een ijsje haal is het natuurlijk handig om m’n portemonnee bij me te hebben.

Wat heb jij altijd in je tas zitten?

4 gedachtes over “What’s always in my bag?

Geef een reactie

