Shoplog: Primark, H&M en Sting

P1100259
Als ik ga winkelen, koop ik af en toe iets. Ook al spaar ik een tijdje om daarna lekker veel kleding in te slaan, ik slaag bijna nooit. Daarom vandaag weer een shoplog van summer basics die ik in de afgelopen weken heb gekocht. Gisteren ben ik naar Zaandam geweest en bij de Primark kocht ik ook weer wat basics. Lees verder om te zien wat ik heb gekocht!

P1100245 P1100247
Bij de Primark kocht ik alleen wat basic topjes en een pyjama. Misschien niet heel boeiend, maar every girl needs her basics.

P1100251
Op marktplaats kocht ik deze twee kanten topjes. Ik vind kant zo mooi & makkelijk te combineren! Superleuk voor de zomer met een wit topje eronder. Op Marktplaats koop ik af en toe weleens kleding, niks mis mee vind ik. En natuurlijk hele fijne prijsjes!

P1100253
Bij H&M kocht ik dit leuke shortje met een prachtige print! Het printje ziet er tropisch uit en is perfect voor de zomer, deze gaat sowieso mee op vakantie. Hij zit ook heel erg comfortabel.
P1100255
Ook dit shortje kocht ik bij H&M. Ik kocht hem voor het sporten, gym en als korte joggingbroek. Als ik thuiskom van school doe ik namelijk graag gelijk mijn joggingbroek aan. Maar in de zomer is dat te warm, nu draag ik deze dus. Ook deze is super comfortabel!

P1100261
P1100264
Ik kocht bij de Sting deze jeans van Capsize. Ik heb echt moeite om een goede jeans te vinden. Ik heb namelijk een smalle taille, een holle rug, vergeleken met m’n taille brede heupen en normale lengte benen. Hierdoor is het moeilijk een broek te vinden die goed aansluit. Wanneer ik er eindelijk één vind, is de kwaliteit meestal niet zo goed. Maar deze van de Sting gaat wel, hij zit fijn en voelt stevig aan. Hij is wel wat te lang dus heb ik de pijpjes omgeslagen.

 

Dat waren m’n aankopen van de afgelopen weken. Heel veel basics, maar dat was wel weer even nodig. Ik ben vooral erg blij met de shortjes!
Welk item vind jij het leukste?

20 gedachtes over “Shoplog: Primark, H&M en Sting

    • Thanks! Ik heb dat ook vaak bij Primark, maar niet bij de basics. Misschien een handige tip: op zondag zijn ze ook open, dan is het een stuk minder druk. Vooral als je erheen gaat wanneer hij net opengaat.

Geef een reactie

