Mijn favoriete invulboekjes

P11002182Notitie- en invulboekjes zijn mijn verslaving. Ik heb een grote zwak voor leuke boekjes en neem ze dan ook bijna altijd mee. Inmiddels heb ik bijna gewoon een verzameling van notitie- en invulboekjes. Een van de redenen waarom ik ze zo leuk vind, is dat je er herinneringen in opslaat. Hoe leuk is het om later terug te lezen hoe je toen was en dacht? In deze blogpost zie je mijn favoriete invulboekjes.

P1100190 P1100191Listography is een boek vol met lijstjes die je kunt invullen. Het zijn heel veel verschillende lijstjes zoals: favoriete liedjes, leukste huisgenoten waar je ooit mee samenwoonde  & mooiste plekken waar je ooit bent geweest. Dit boek is een aanrader om cadeau te doen aan iemand die van lijstjes maken en invullen houdt. Als je nog jong bent, kun je nog niet veel lijstjes invullen. Er staan namelijk veel dingen in die je pas later meemaakt. Zoals samenwonen, de leukste auto’s die je hebt gehad en de plekken waar je hebt gewerkt. Voor sommige lijstjes heb je dus wat meer levenservaring nodig, maar dat maakt dit boek alleen maar meer bijzonder! Zo kun je door de jaren heen steeds wat invullen.

Te koop bij Bol.com voor €12,99


P1100195P1100227
Dit boekje is eigenlijk een simpel notiteboekje die ik kocht bij de Hema, maar ik heb er zelf wat leuks van gemaakt. In dit boekje bewaar ik bioscooptickets, treinkaartjes, bijzondere bonnetjes, visitekaartjes van leuke winkels, etc. Dit is zo leuk om allemaal terug te zien. Je creëert als het ware een ‘herinneringenboekje’ hiermee.

P1100196 P1100224P1100225Dit is een van mijn mooiste ‘toevallige’ vondsten. Dit is een Travel Notebook met links een zakje voor vakantie vondsten en rechts het boekje waarin je kunt schrijven en foto’s plakken. We waren in de Dille & Kamille en toen zag ik deze toevallig onderaan in een kastje liggen. Het was liefde op het eerste gezicht, haha. Het was ook nog eens de laatste die er lag, dus ik kon het niet laten om hem te kopen. Ik schrijf hier verslagen in over vakanties en plak foto’s en vondsten erin. I love it!

Te koop bij Dille & Kamille voor €6,95

P1100219Dit ‘To do’ boekje van Hema gaat overal in mijn tas mee naar toe. Ik schrijf hier wishlists, blog ideeën, planningen, uitgaves en doelen in. Dit is echt een van mijn favoriete boekjes. Het is echt een aanrader en hij zit volgens mij in het vaste assortiment van Hema. Je kan er trouwens ook best lang mee. Op de eerste bladzijde heb ik de datum geschreven toen ik deze kocht, dat was december 2013. En nog steeds gebruik ik deze, dus hij is onmisbaar voor mij.

Te koop bij Hema voor €2,50

 Q&A (29)2 Q&A (32)2(2)En tot slot kan mijn Q&A boekje niet ontbreken uit dit rijtje van favorieten. Het design van dit boekje is zo mooi, ik houd van die sierlijke krullen en letters! In dit boekje staat voor elke dag een vraag die je moet beantwoorden en dit doe je vijf jaar lang. Zo creëer je (weer) een mooi boek vol herinneringen! Ik ben gek op dit soort invulboekjes, ze zijn zo bijzonder. En hoe tof is het om dit ook later terug te lezen? Je kunt een uitgebreide blogpost hier lezen over dit Q&A boekje.

Te koop bij Bol.com voor €14,49
_______________________________________________________________________________________________________

Dit zijn al mijn favoriete invulboekjes, best veel hé? Notitieboekjes, invulboeken en ook gewone leesboeken maken het leven nog leuker vind ik. Ik denk dat ik altijd een zwak voor mooie schrijfwaren zal houden. Niet dat ik dat erg vind 😉

Wat is jouw favoriete invulboekje?

19 gedachtes over “Mijn favoriete invulboekjes

  1. Superleuk! Die Q&A a Day lijkt mij ook wel heel leuk. Al een aantal keer mee in mijn handen gestaan. En trouwens, ik zie kaartjes van Leeuwarder Bioscopen. Woon je in Ljouwert? :p Ik wel namelijk!

  2. Super leuk! Ik hou ook van zulke boekjes! Je zou een Wreck This Journal moeten aanschaffen, zou je wel liggen denk ik! Ik wel zelf ook nog dat Q&A boekje aanschaffen!

  3. Wat een leuk artikel! Ik heb inmiddels ook een hele verslaving notitieboekjes. En ook een hoop waarvan ik het zonde vind om er wat in te schrijven, hihi :$ Dat Q&A boekje lijkt mij echt super leuk. Liefs!

  4. Ik ben zelf echt een boekjesverzamelaarster. Ik heb er zoveel in mijn bureauschuiven gepropt. Ik vind ze er dan zo leuk uitzien, dat het zonde is om er in te schrijven, haha.
    Vooral dat laatste boekje ziet er super leuk uit. Al zou ik het waarschijnlijk niet volhouden om er elke dag in te schrijven 😉

Geef een reactie

