Ik verkoop kleding!

PicMonkey Collage

Nadat ik een keer ik kledingkast goed heb opgeruimd, kom ik vrij veel kledingstukken tegen die ik niet meer past of draagt. Wanneer ze nog in goede staat zijn, verkoop ik ze via Marktplaats of soms via Girlscene. Het levert wat geld op en anderen zijn blij met het kledingstuk. Vanmiddag was het weer zover en heb ik veel kledingstukken gefotografeerd en op Marktplaats gezet. In deze blogpost zie je een aantal van die kledingstukken, alles is te vinden op Marktplaats.

Alle prijzen zijn exclusief verzendkosten, maar er kan over onderhandeld worden. Verzendkosten voor de koper. Link naar al mijn advertenties op Marktplaats. 
P1100293
P1100295Zwart jurkje met kant. Er zit een soort onderjurkje in, schijnt dus niet door. Het jurkje is zo veelzijdig! Leuk voor de zomer, bruiloften, kerst, diners en alledaags. Makkelijk te combineren ook! Maat 34.  €6,- 

Klik hier voor de Marktplaats advertentie

P1100299
P1100301
Wijnrood/paars/rood topje met twee lagen en kant. De kleur komt goed over op de eerste twee foto’s. Leuk topje voor alledaags, maar ook voor feestjes en voor de zomer. Makkelijk te combineren! Maat 36. €5,-

Klik hier voor de Marktplaats advertentie

P1100308
Nepleren gilet van Mango. Maat 36. €6,-

Klik hier voor de Marktplaats advertentie

P1100309
Wit/creme kleurig topje. Leuk voor in de zomer of voor over je bikini! Kant is altijd leuk & makkelijk om te combineren. Maat 36. €4,-

Klik hier voor de Marktplaats advertentie

P1100314
P1100317
Hele mooie ombre/dip dye spijkerblouse van Tally Weijl. Ik verkoop hem omdat ik teveel spijkerjasjes heb, maar anders had ik hem zeker weten gehouden. Maat 36. €6,-

Klik hier voor de Marktplaats advertentie

P1100318
P1100320
Mooi shirt met tijger van Miss America (The Sting). Creme kleurig & zit fijn. Maat 36. €5,-

Klik hier voor de Marktplaats advertentie

P1100326
Mooie basic zwarte crop top van Forever21. Leuk met een skaterskirt of highwaisted jeans/short! Perfect voor de zomer. Maat 36. €4,-

Klik hier voor de Marktplaats advertentie

P1100332
P1100333
Spijkerblouse met zilveren studs en witte knoopjes met parelmoer glans. Spijkerblousejes zijn super om te combineren & een musthave in je kast! Maat 34. €5,-

Klik hier voor de Marktplaats advertentie

P1100336
P1100338
Lichtroze/pastelroze/poederroze skaterskirt met hartjes. Leuk voor de zomer! Maat 36. €4,-

Klik hier voor de Marktplaats advertentie

P1100347
Bloemenrokje in skaterskirt model. Mooi voor de zomer! Maat 36. €5,-

Klik hier voor de Marktplaats advertentie

Dit is een deel van mijn Marktplaats advertenties. Misschien zit er wat leuks voor je tussen! Over de prijzen kunnen we onderhandelen. Op deze manier hoop ik nog wat geld bij elkaar te sprokkelen voor een nieuwe camcorder.

(Ver)koop jij weleens iets via Marktplaats?

5 gedachtes over “Ik verkoop kleding!

Geef een reactie

