80 volgers op bloglovin! + winactie

P1100386
Ik blog nu bijna 3 maanden, heb ongeveer 5o berichten gepubliceerd en 80 volgers gekregen op bloglovin. Ik ben hier hartstikke blij mee en stiekem ook wel een beetje trots op. Bloggen vind ik echt super om te doen. Ik kan mijn creativiteit, gedachten & projectjes kwijt in blogposten. Foto’s maken voor m’n blog doe ik ook heel graag. Ook vind het heel leuk als jullie reageren, ik lees jullie comments altijd met een lach.

Vanwege de 80 volgers heb ik nu een winactie voor jullie. Om jullie te bedank voor het bezoeken & lezen van mijn blog! Ik heb een twee leuke notitieboekjes, een to-do list blok & een mooie markeerstift gehaald. Deze winactie loopt vanaf 28 juni t/m 7 juli 2014. De winnaar krijgt een mailtje.

P1100389
Wat moet je doen om kans te maken?

  • Je moet me volgen op Bloglovin & deze blogpost liken
  • Laat ook even een reactie achter in de comments
  •  ******** Deze winactie is afgelopen ********
19 gedachtes over “80 volgers op bloglovin! + winactie

  1. Oh wat fin! Je zit inderdaad snel zan 80 holgers! Gefeliciteerd!
    ik doe graag mee aan de winactie en volg je nu ook op bloglovin, naast wordpress.
    haakdterretje.wordpress.com

  2. Super leuk. Gefeliciteerd met al je volgers. Dat gaat toch erg snel vind ik. Het is je gegund! ik doe graag mee Omdat Ik altijd notieboekjes bij me draag ik schrijf er vanalles in op. Ik volg je op bloglovin.

    Groetjes,

    Cheyenne

  3. Pingback: YouTube talenten |

  4. Pingback: Wegwerpcamera’s |

Geef een reactie

