Persoonlijke update: bijbaantje, zomervakantie & bloggen

P1090762
Vandaag schrijf ik deze persoonlijke update om jullie het een en ander te vertellen. Ik heb nu namelijk zomervakantie, maar niet per se veel vrije tijd. Dit komt doordat ik een bijbaantje heb gevonden, waar ik erg veel plezier heb. Lees verder om erachter te komen wat ik allemaal ga doen de komende tijd!

large (1)Bron


Zomervakantie
Ik heb nu zomervakantie en geniet van de vrije tijd. De laatste paar schoolweken waren heel druk en stressvol met toetsen, dus ik ben blij dat het allemaal afgerond is nu. Ik ga over naar 4Havo! Daar ben ik blij mee, maar nu ga ik eerst lekker genieten van de zomervakantie. Aan schoolspullen kopen denk ik pas in de laatste week, haha. Binnenkort ga ik op vakantie naar Oostenrijk, naar een plaatsje genaamd Lofer. In de winter is dit een bekend ski-dorp, maar in de zomer is het er heerlijk warm. We zitten in een appartementencomplex met heel dichtbij ook een zwembad. Ik heb er echt zin in!

tumblr_mqijp9jDVA1sqtg0zo1_500Bron

Bijbaantje
Een van m’n doelen voor deze zomer is een bijbaantje vinden en dit is gelukt! Ik heb bij ongeveer 5 winkels een cv achtergelaten totdat het eindelijk is gelukt. Toen ik een tijdje terug in de stad liep, zag ik dat er een nieuwe lunchroom geopend was. Dus heb ik ze een mail gestuurd met daarin een open sollicitatie en m’n cv. Algauw werd ik gebeld en afgelopen donderdag ben ik wezen proefdraaien. Het ging goed en het werk is erg gezellig! Vanaf donderdag t/m afgelopen zondag heb ik gewerkt en veel geleerd. Wel zijn het lange dagen (10 uren per dag) en heb ik steeds last van m’n voeten. Maar goed, dit went uiteindelijk ook wel. Ik ben begonnen met 1 dagje afwassen, daarna achter de bar en nu ga ik stap voor stap richting de bediening. Ik ben blij dat ik een baantje heb gevonden in de horeca, want ik wil na de havo een opleiding genaamd hoger hotelonderwijs gaan doen. Dus nu doe ik ook al werkervaring voor later op.

IMG_20140630_114550
Bloggen
Afgelopen vier dagen heb ik dus gewerkt en weinig tijd gehad voor het bloggen. Dus nu ga ik de komende dagen extra veel schrijven, zodat ik wat kan inplannen. Ik ga ook op vakantie deze zomervakantie en dan ben ik er twee weken niet. Ik hoop wel dat ik genoeg kan inplannen voor die tijd, want ik wil geen radiostilte op m’n blog. In de zomer is iedereen overdag lekker buiten en activiteiten aan het doen, dus blogposts worden dan minder gelezen. Dus zullen er in deze komende weken vooral eenvoudige artikels Γ©n leuke DIY’s online komen.

Heb jij ook vakantie? Zo ja, wat doe jij graag in je vrije tijd?

35 gedachtes over “Persoonlijke update: bijbaantje, zomervakantie & bloggen

  1. Gefeliciteerd met je bijbaantje πŸ™‚
    Ik ga nog even heel erg mijn best doen om binnen te komen bij een school in Engeland, weekje naar Engeland voor de verjaardag van het vriendje en lekker 10 daagjes naar Italie πŸ˜€

  2. Gefeliciteerd met je vakantiewerk! Zelf ben ik nog volop opzoek, je hebt wel erg veel geluk gehad zeg! Ik ben ondertussen al 20 winkels verder, en nog steeds niks 😦

  3. Wat leuk dat je een bijbaantje hebt gevonden voor de vakantie! Leuk hoor bij zo’n lunchroom πŸ™‚ Lekker even wat ervaring opdoen! Veel plezier in Oostenrijk! Liefs

  4. Lijkt me ook een hele leuke vakantie, wat leuk ook dat je een bijbaantje hebt gevonden dat kun je nog wat sparen en bijverdienen, nog veel succes met bloggen en werken ;-))

    • Leuk om te horen! πŸ™‚ Ik durfde het eigenlijk ook niet goed, vandaar dat ik heb gemaild. Nadat ik ben gebeld, ben ik erheen geweest wat ik wel spannend vond. Maar daar moet je gewoon even over heen. En zo kom je ook een beetje uit je comfort zone πŸ™‚

  5. Leuk dat je een baantje in de horeca heb! Werk zelf als ijsjesverkoper en vind het echt zo leuk om zo in contact te komen met mensen!

Geef een reactie

