YouTube talenten

441351-a-tattoo-is-seen-behind-the-left-ear-of-canadian-pop-singer-justin-bie
Op YouTube kijk ik elke dag naar veel video’s. Ik kijk shoplogs, reviews, vlogs, make-up tutorials en nog veel meer. Maar ook luister ik graag naar muziek via YouTube en dan kom je af en toe hele mooie of bijzondere video’s tegen (vaak op Facebook). Ik heb een aantal mooie video’s bewaard die zo mooi zijn dat ik er kippenvel van krijg. In deze blogpost een aantal YouTube talenten!


Kippenvel vanaf het moment dat ze beginnen te zingen! Ik kwam deze video tegen op Facebook en heb hem sindsdien nog vaak geluisterd. Hoe ze in harmonie zingen vind ik echt prachtig. Maar ook apart kunnen ze beide prachtig zingen. Het oudste meisje heeft iets aparts in haar stem vind ik, maar dat maakt het nog mooier! En het kleine meisje heeft ook een prachtige stem!


Alweer een video vol met talent! Dit meisje heeft het liedje zelf geschreven en daarin een bijzonder verhaal verteld. In haar stem zit zoveel emotie, hoog kippenvel gehalte!


Deze 13-jarige jongen is bij the Ellen Show geweest, nadat hij video’s op YouTube plaatste waarin hij zong. Zijn stem is prachtig en hij zingt met heel veel ‘soul’. Eigenlijk houd ik niet zo van country en/of christelijke liedjes, maar deze vind ik wel erg mooi! John-Robert word later nog bekender denk ik. Hij is echt een dotje en zo grappig bij the Ellen Show!


Dit filmpje kwam ik tegen op Facebook en vond ik erg bijzonder. Het zou je maar gebeuren dat je aan het winkelen bent en ineens gaat iemand zo mooi karaoke zingen. Echt heel knap vind ik het als mensen zulke uithalen kunnen zingen. Wauw!

Kom jij ook weleens (zang)talenten tegen op Youtube?

Vergeet niet om mee te doen aan mijn winactie die nog steeds loopt! Klik hier 🙂

8 gedachtes over “YouTube talenten

Geef een reactie

