Winactie! En de winnaar is…

P1100386Een weekje geleden schreef ik dat ik 80 volgers had op Bloglovin’ in een aantal maanden. Om m’n lezers te bedanken, organiseerde ik mijn eerste winactie. Inmiddels heb ik rond de 90, waar ik super blij mee ben.  Zonet heb ik alle namen van degenen die meededen, ingevuld bij zo’n fruitmachine online. Wie kwam daar uit? Lees verder om dat te ontdekken!

P1100389
Bonnie van boncolor.blogspot.nl kwam eruit als winnares! Gefeliciteerd Bonnie 🙂 Ik heb je een mailtje gestuurd en het pakketje komt snel jouw kant op!

4 gedachtes over “Winactie! En de winnaar is…

Geef een reactie

