New: camcorder Panasonic HC-V130

P1100576(2)
Zoals je misschien hebt gelezen in dit artikel, was ik aan het sparen voor een aantal dingen waaronder een camcorder. Ik ga zaterdag 12 juli 2014 op vakantie naar Oostenrijk (ik ben er dus net, wanneer jullie dit lezen) Voor deze vakantie wilde ik graag een camcorder, want eerst filmde ik met een fotocamera. Dat kan natuurlijk ook prima, maar heeft weinig instellingen of beeldstabilisatie.

P1100577
P1100576

Dit is hem uiteindelijk geworden: de Panasonic HC-V130. Ik heb heel veel verschillende camcorders online en in het echt bekeken, advies gevraagd in de mediamarkt en op het punt gestaan om een andere te kopen. Er is zoveel keus en ze lijken ook nog eens allemaal een beetje op elkaar. Ik heb een aantal camcorders bekeken en voordat ik ze kocht heb ik altijd reviews op internet opgezocht. Waar ik vooral naar keek was beeldstabilisatie, goede kwaliteit, foto optie en niet duurder dan €300,-. Deze camcorder had dit allemaal.

P1100578
P1100582
P1100585
Op het eerste gezicht ziet hij er goed uit. Deze vakantie ga ik hem goed testen, ik hoop dat hij goed gaat bevallen! Ik maak graag filmpjes van vakanties voor de herinneringen. Dus je kunt na m’n vakantie in Oostenrijk een filmpje verwachten. Ik heb hem gekocht bij videocamerashop.nl voor €219,- en er zat ook een gratis mini statief bij.

 

Wat vind je van deze camcorder?

15 gedachtes over “New: camcorder Panasonic HC-V130

    • Ik deed het eerst altijd met Windows Movie Maker. Ik zoek nu naar een nieuw (en niet al te moeilijk) video bewerkingsprogramma. Er zit wel een software bij de camera, wie weet is dat wat. 🙂

  1. Wat leuk dat je nu een camcorder hebt, ik hou ook erg van filmen en fotograferen. Het geeft je echt een tof gevoel als je dan een mooi filmpje of een mooie foto hebt. Ik ben ook erg benieuwd naar het filmpje van Oosterijk.

Geef een reactie

