Kringloop aankopen

P1100575

Woensdag 9 juli 2014 ben ik met mijn oma naar een aantal Kringlopen geweest in Sneek. Het was een gezellige en geslaagde dag! Ik ga graag naar de Kringloop voor interieurspullen, DIY’s en vintage spullen. Ik heb een aantal leuke dingen gekocht. Benieuwd naar wat ik heb gekocht? Lees dan snel verder!

Mijn oma weet alle leuke Kringloop adresjes in Sneek. We zijn naar ongeveer vier kringloopwinkels geweest. Vooral ”Mijn Tafel” is een aanrader! Het concept van die kringloop is ook erg leuk: iedereen kan er een tafel/plaatsje huren en dan word het door de winkel verkocht, de huurder krijgt vervolgens het geld op zijn of haar rekening. Okay, nu verder naar m’n aankopen.

P1100567
Ik zag deze staan bij de eerste kringloopwinkel waar we heen gingen en vond hem erg lief. Dit is zo leuk om als cadeautje weg te geven met een plantje of snoepjes erin. Ik ga deze binnenkort aan een vriendin geven. Hij kostte €1,25

P1100551Mijn vader is fan van ABBA, dus deze langspeelplaat nam ik voor hem mee. Deze kostte €1,65

P1100547Dit schattige decoratie vaasje met daarin lavendel en een lila kaars nam ik mee voor m’n moeder. Zij houd namelijk heel erg van lavendel. Deze kostte €1,-

P1100556Ik ben al een tijdje bezig met sparen, maar had nog geen spaarpot. Toen ik deze tegenkwam vond ik hem gelijk leuk, want hij is wit (niet te opvallend roze haha) en het is een varkentje. Op de zijkant staat miljonair, wat ik ook wel erbij vind passen. Deze kostte €1,-

P1100566
Een van de vondsten waar ik het meest blij mee ben: een vintage camera! Deze heb ik gekocht puur voor decoratie, want ik vind oude camera’s erg mooi. Geen idee of hij het nog doet. Deze kostte €4,50

P1100553
Tot slot kocht ik dit lange gestreepte vestje. Hij is makkelijk te combineren, leuk met een skater skirt en precies in mijn maat. Deze kostte €1,-

Ga jij ook graag naar de kringloopwinkel?

15 gedachtes over “Kringloop aankopen

  1. Pingback: Fun things I did this summer |

Geef een reactie

