Blogposten bundelen

tumblr_ms8zxkdI3x1sfzhqko1_500Bron

Dagelijks zit ik op m’n laptop. Ik houd van internet, Tumblr, Pinterest en foto’s en muziek online. Zoals je laatst kon lezen (in deze blogpost) dat ik graag creatief bezig ben. Het boek waarin ik collages maak vergelijk ik eigenlijk een beetje met mijn tastbare Tumblr of Pinterest. Nu wil ik zulke dingen graag tastbaar, want dan kan het niet verloren gaan op internet. Hetzelfde geld voor mijn blog.

Op internet surfen we bijna allemaal dagelijks. Veel meiden (én jongens) hebben een blog waarop ze artikelen posten over hun leven, fashion, beauty, enzovoort. Ik heb nu een aantal maanden m’n blog en ik vind het zo leuk! Maar mijn behoefte om mijn blogposten te gaan bundelen is hierdoor ontstaan. Ik schrijf namelijk over dingen die mij bezig houden en die ik leuk vind. Nu heb ik ongeveer bijna 70 blogposten gepubliceerd en ik wil ze bewaren. Natuurlijk kan ik ze gaan teruglezen, maar wat als je blog crasht? Stel dat je bijvoorbeeld iets veranderd aan je blog en dat daardoor per ongeluk de hele inhoud weg is. Dit kan gebeuren en daarom wil ik ze opslaan.

Ik wil dus graag mijn blogposten en artikels gaan bundelen, maar hoe? Natuurlijk kan ik ze gewoon uitprinten en in een mapje doen, maar dit is wel erg ”werkstuk-achtig”. Ik wil het zo netjes en mooi mogelijk, alleen nu nog uitvinden hoe en waar. Mochten jullie iets weten dan hoor ik dat graag.


Zouden jullie ook je blogposten ‘in het echt’ willen hebben?

12 gedachtes over “Blogposten bundelen

  1. Pingback: Mijn blogboek 2014 |

Geef een reactie

