Bestelling: Wat maakt je mooi

P1100855(2)
Verzorgingsproducten die zo natuurlijk mogelijk zijn, goed werken en lekker ruiken vind ik super. Ik koop vooral douche/bad producten bij The Body Shop of Lush. Maar ik kwam een tijdje terug een hele fijne webshop tegen, die ik nu aan het rijtje kan toevoegen. Watmaaktjemooi.nl heeft natuurlijke producten in fijne verpakkingen met heerlijke geuren. En daar komt nog bij dat je producten kunt kopen voor kleine prijsjes. Lees verder voor m’n bestelling.

De eerste keer dat ik bij Watmaaktjemooi.nl bestelde, kocht ik producten voor een vriendin. De tweede keer cadeautjes voor m’n moeder. En nu de derde keer zit er weer een deel bij voor iemand anders. Dat zegt genoeg over hoe fijn ik de webshop en de producten vind, haha. Deze keer heb ik ook een aantal producten voor mezelf gekocht. Ik heb vrij veel besteld, dus scroll gauw verder!

 

P1100855Dit zijn de producten die ik heb uitgekozen voor mijn Duitse tante. Ze viert in september tegelijkertijd met m’n moeder haar verjaardag. Ik weet dat ze ook erg van verzorgingsproducten houd, dus leek dit me een heel leuk pakketje om te geven. Alles zit nog wel verpakt en in plastic natuurlijk, maar je ziet gewoon wat het is.

P1100859Deze shower smoothie heb ik eerder besteld voor mijn moeder. Nu gebruik ik hem zelf inmiddels ook. De geur is heerlijk, maar wat ik het allerfijnste vind aan deze shower smoothie is de textuur. Zacht en voedend maar niet te smeuïg. Het is een beetje moeilijk uit te leggen, maar ik raad deze zeker aan!

P1100862Twee hele schattige producten voor in bad: links is een Bath Bomb  & rechts is een Flowerpot Fizzie in de geur Green Rose. Ook deze twee producten ruiken heerlijk! Links ruikt naar lavendel en is ook lekker zoet. Rechts ruikt zoals je als kan zien: naar rozen. Heerlijk!

P1100869De laatste producten uit het pakketje voor m’n tante zijn producten met warmere geuren. Links is een Bath Petit Four met de geur cappuccino. Het ruikt naar een gezellige koffiezaak! In het midden ligt een Sugar Scrub Scoop in de geur Sweet Cinnamom en is in de vorm van een ijsbolletje. Deze ruikt ook heerlijk (zoals je aan de naam wel kan zien) naar kaneel. Ook deze is voor in bad. Rechts ligt een Solid Sugar Scrub in de geur Honey.

P1100889Dan de producten die ik voor mezelf heb besteld. Deze heb ik al eerder gezien in de webshop en wilde ik al graag. Nu heb ik ze eindelijk besteld, yes!

P1100884De perfecte combinatie voor zachte lippen: lipscrub en lippenbalsem. Zonder lippenbalsem verlaat ik het huis niet, ik kan namelijk niet tegen droge lippen. Toch heb je soms velletjes op je lippen. Met deze lipscrub in de geur Coco Vanilla verwijder en voorkom je die en krijg je hele zachte lippen. De lippenbalsem is een goede aanvulling hierop. Dit is de ‘Honey Kisses’ variant.

P1100888De andere twee producten die ik voor mezelf bestelde zijn 100% pure sheabutter en de coconut soap loaf. Van the Body Shop gebruik ik al heel lang de Sheabutter lijn. Ik vind de geur en werking zo fijn! Toen ik deze 100% pure sheabutter zag staan in de webshop werd ik wel nieuwsgierig. In de omschrijving staat namelijk dat het voor heel veel te gebruiken is. Onder andere voor: droog en beschadigd haar, huidproblemen, striae en wonden. Coconut soap loaf leek me ook heel fijn. Hij ruikt echt goddelijk! Ik kan niet wachten om deze te gebruiken.

P1100875Ook zat er iets extra’s in het pakketje. Dit doet de eigenaresse van watmaaktjemooi.nl heel vaak. Bij elke bestelling heb ik altijd wel een of twee kleine dingetjes extra gekregen. Superleuk dus! Ik kreeg deze keer een zoete ‘bath macaron‘ erbij en een knalroze douche puff (die ik bij het setje voor m’n tante heb gedaan)

P1100873En tot slot zat er een zakje met Bath Fizzie erin bij. Deze heeft de naam Sweet Dreams en ruikt naar lavendel. Toevallig houd mijn moeder heel erg van lavendel, dus deze geef ik aan haar. Ook kreeg ik nog een proefmonstertje van een sugar scrub in de variant Lychee Tea erbij. Leuk!

Wat lijkt jou een fijn product van Watmaaktjemooi.nl?

Deze blogpost is niet gesponsord. Ik ben gewoon erg tevreden over deze webshop en de producten.

6 gedachtes over “Bestelling: Wat maakt je mooi

Geef een reactie

