Tip: Youtube kanaal gossmakeupartist


maxresdefault
Wanneer je op Youtube een video kijkt, staat er een rijtje aanbevolen video’s naast. Via via kwam ik terecht op een Youtube kanaal, waar ik in een dag ongeveer 20 filmpjes van keek. Het gaat om het volgende kanaal: gossmakeupartist. Ik vind make-up heel erg leuk, maar ben er niet altijd mee bezig zoals beautyguru’s. Maar toch spreken de video’s van gossmakeupartist mij heel erg aan. Lees meer voor de video’s!

De man achter gossmakeupartist is, zoals je kunt raden aan de naam, een make-up artiest. Hij heet Wayne Goss en heeft zoveel goede tips en tricks op het gebied van make-up. Hij legt de basics uit van makeup, maar heeft ook video’s die meer voor ‘gevorderden’ zijn. Hoeveel je ook van make-up weet, je kunt zeker wel nog wat leren van hem!

Veel van zijn tips doe ik nog steeds wanneer ik mijn dagelijkse makeup doe. Hierboven een video die ikzelf heel interessant vond. Maar check zeker zijn kanaal even voor meer handige video’s!

Kende jij gossmakeupartist al?

6 gedachtes over “Tip: Youtube kanaal gossmakeupartist

Geef een reactie

