Schoolspullen 2014/2015

P1100896(2)
Gelukkig is het nu nog zomervakantie, maar helaas niet voor altijd. Op 18 augustus moet ik weer naar school en daar heb ik nog totaal geen zin in. Hetgeen wat het wel leuker kan maken, is leuke schoolspullen kopen. Dit jaar ben ik best op tijd naar de winkels gegaan en ik ben goed geslaagd. Lees verder voor mijn schoolspullen dit jaar.

P1100895Dit jaar ben ik voor mijn doen vroeg geweest met schoolspullen kopen. Ik slaagde goed bij de Hema en alles wat je hierboven ziet is dus ook van de Hema. Dit is nog niet alles wat ik nodig heb qua schoolspullen, maar wel een groot deel al. Ik moet alleen nog wat meer schriften en een etui.
P1100899Normaal koop ik de goedkoopste pennen en potloden bij de Action. Maar ik vond deze setjes erg leuk, dus deze gingen mee het winkelmandje in.

P1100898Eigenlijk heb ik deze stempels begin dit jaar gekregen van m’n nichtjes. Maar Hema verkoopt nu nog steeds letter stempels, maar dan in een ander lettertype. Deze wil ik gebruiken om de vakken op m’n schriften te zetten.

P1100901Mijn agenda dit jaar is simpel, maar erg leuk vind ik. Ik houd van de karton kleur en het design! Ik heb hem wel nog veranderd, dit kun je een aantal foto’s verder zien.
P1100902Hierboven wat etui essentials die ik heb gekocht. Een geodriehoek, gum en puntenslijper komt altijd goed van pas. Nu alleen nog een etui, haha.

P1100905Mijn schriften zijn in dezelfde kleur als mijn agenda, ik vind het zo leuk! Ook deze heb ik nog aangepast en geverfd. De  scratch-on stickers ernaast heb ik gebruikt voor mijn agenda aan binnen- en buitenkant.

P1100909Koraal, kartonkleur, zilver en mintgroen zijn de kleuren van mijn kaftpapier van dit schooljaar. Misschien dat het wat teveel is (net als elk jaar, haha) maar wat overblijft gebruik ik altijd om cadeautjes in te pakken.

P1100896Dit is alles bij elkaar voordat ik m’n agenda en mijn schriften had gepersonaliseerd met verf en letters. Hieronder zie je daar de resultaten van.

P1100919Dit zijn er maar twee, maar wanneer ik meer schriften heb zal ik ze op dezelfde manier verven. Ik heb met washi tape een schuine lijn over het schrift heen gedaan. Toen heb ik ze geverfd en daarna laten drogen. Daarna heb ik alleen nog de vakken erop gestempeld en toen waren ze klaar. Ik heb dit ”ontwerp” (het schuine vlak) bij iemand anders gezien op haar blog, maar ik kan het niet terug vinden. Maar dat was mijn inspiratie.

P1100925En zo is mijn agenda geworden. Nog steeds vrij simpel, want ik houd ervan als een agenda rustig en clean is. Ik heb de ringband eruit gehaald, toen de witte streep geverfd en de letters erop gedaan. Dit laatste deed ik met scratch-on stickers.

Hebben jullie al een beetje zin in het nieuwe schooljaar? En heb je al schoolspullen gekocht?

15 gedachtes over “Schoolspullen 2014/2015

  1. Ah, leuk zeg! Ik ben ook dol op schoolspullen! Alleen voor mijn opleiding weet ik nog niet wat ik allemaal nodig ga hebben, dus dat is afwachten. Ik heb al wel een nieuw etui gekocht, mijn vorige heb ik de hele middelbare school lang in gebruik gehad. Ik heb nu de nieuwere variant, haha. Succes met school alvast!

  2. Hooii! Ik wou even vragen of je de link ofzo van die scratch-on stickers kon zetten. Ik heb het overal gezocht maar kan het maar niet vinden 😦 alvast dankjewel.

  3. Super leuk!!
    Ik was op zoek naar die scratch-on stickers maar die zijn niet meer te koop bij de hema volgensmij….
    Ik wil ze echt super graag!

Geef een reactie

