New in: Karma armband

P1100942(2)Accessoires kunnen je outfit helemaal af maken. Zelf draag ik heel graag sieraden die subtiel en bijzonder zijn. Zo draag ik bijna elke dag mijn zilveren kettinkje met een ankertje, deze heb ik gekregen. Ook draag ik graag sieraden met kristallen of edelstenen. Ik vind de betekenissen daarvan heel interessant, maar ook bijzonder. En vaak zijn het hele mooie sieraden. Net zoals het armbandje dat ik heb gekocht van het merk Karma.

P1100927
P1100942Toen ik online naar mooie armbanden zocht, kwam ik de sieraden van Karma tegen. Deze zijn gemaakt van natuurstenen en kristallen, waar ik erg van houd. Elke kraal heeft ook een mooi patroon waar je naar blijft kijken. Ik vind de naam van het merk ook erg leuk, want ik geloof wel in karma. Online wordt het volgende over de Karma armbanden gezegd:

De combinatie van de kristallen en natuurstenen is onder meer geïnspireerd op het Boeddhisme en Indiase Mythologieën. De beads geven kracht. Elke kleurrijke bead heeft een kern die staat voor de liefde. Karma is naast een prachtig sieraad een bron van energie. (Bron)


P1100932

P1100936
P1100939Ik vind mijn armband echt prachtig en ga hem veel dragen dit najaar! Ik kocht deze online bij widaro.nl voor €34,95. De variant die ik heb, staat niet meer online dus ik denk dat dit de laatste (of enige) was. Het enige kleine minpuntje vind ik dat hij net te groot is voor mijn pols, maar ik heb gewoon hele dunne polsen. Alsnog ga ik hem gewoon dragen met veel plezier.

Wat vind jij van mijn Karma armband?

10 gedachtes over “New in: Karma armband

Geef een reactie

