Fun things I did this summer

fdddddddd
De zomervakantie is jammer genoeg voorbij voor mij. Ik moet maandag 18 augustus (morgen dus) weer naar school. Maar ik kijk wel terug op een hele fijne zomer. Ik heb zoveel leuke dingen gedaan! Films gekeken, op vakantie geweest, dagjes weggeweest, bijbaantje etc. Lees verder voor alles wat ik heb gedaan deze zomer!

P1100566
Kringloop dagje met oma
Ik heb veel dingen zoals mijn creativiteit en liefde voor kringloop shoppen van mijn oma. Knutselen en creatief bezig zijn doen we samen graag. Maar ook kringloop shoppen leek me heel leuk met oma. Dus dit hebben een dagje gedaan in Sneek. We zijn naar veel verschillende winkels geweest en zijn goed geslaagd. Het was heel gezellig en ik wil dit zeker weten vaker doen. In dit artikel kun je mijn aankoopjes zien.

Bijbaantje
Dit heb ik al eerder verteld, maar ik heb dus sinds deze zomer een heel leuk bijbaantje. Ik werk bij een lunchcafé en doe daar vooral de drankjes, houd alles netjes, voorraden aanvullen, bediening etc. Vooral de laatste twee weken heb ik veel gewerkt. Nu school in het noorden van Nederland weer gaat beginnen, kan ik helaas een stuk minder werken. Maar gelukkig wel nog in de weekenden.

P1100624 (2)
Op vakantie geweest

Ook dit jaar ben ik op vakantie geweest. Deze keer twee weken naar Lofer in Oostenrijk. We hadden een heel fijn appartement en een zwembad dichtbij. We hebben veel leuke dingen gedaan en genoten van de vakantie. We zijn wezen zwemmen, met de kabelbaan de berg opgegaan, verschillende stadjes bezocht en we hebben gerodeld. Een filmpje van deze vakantie kun je hier zien en ook de souvenirtjes die we gekocht hebben kun je hier bekijken.

Met een vriendin uiteten geweest en bioscoop
Een vriendin was vier weken op vakantie geweest en toen ze terug kwam gingen we uiteten en naar de bioscoop. Ik had haar gemist! Eerst deelden we een pizza, daarna haalden we een ijsje en toen liepen we door naar de bioscoop. We zijn naar The Fault In Our Stars geweest. Het was een hele mooie film. Wij hadden beide het boek al gelezen, dus wisten hoe de film zou verlopen. Maar de rest van de mensen in de bioscoopzaal wisten dat duidelijk niet, want iedereen zat te huilen. Behalve wij dus, haha. Niet dat het niet ontroerend was, maar we waren al voorbereid denk ik. Hoe dan ook, het was een hele gezellige avond!

we
Met een vriendin mee naar camping
Ik werd door een vriendin gevraagd om mee te gaan naar een camping voor 3 daagjes. Het was zo leuk! We zijn wezen zwemmen, badmintonnen, zonnen, hebben leuke mensen ontmoet en nog meer. Het badmintonnen ging niet heel soepel, want haar hond vond het heel leuk om achter het pluimpje aan te rennen. Wanneer deze dus viel, pakte hij hem en rende ermee weg haha! Ook hadden we onze tent versierd met glow in the dark spulletjes, dit was ook heel gezellig. Een top weekend dus!


Londen plannen
Nog iets heel leuks wat ik deze zomer heb gedaan, is het plannen van een reis naar Londen. Ik wil al heel lang graag naar Londen toe. Tot nu toe heb ik Londen alleen gezien op foto’s en in video’s, maar het lijkt me prachtig. Dit najaar ga ik met m’n moeder 3 of 4 daagjes naar Londen toe. We gaan Londen verkennen, een stadstoer doen, lekker eten bij gezellige cafeetjes  en natuurlijk shoppen. Ik kan niet wachten!

 

 

 

Wat is het leukste wat jij deze zomer hebt gedaan?

 

7 gedachtes over “Fun things I did this summer

  1. Pfff wat gaat dat snel zeg, zo’n zomervakantie. Ik mag 1 september ook weer beginnen. Mooie vakantiefoto trouwens met die boot in het meer. Heel veel succes aankomend schooljaar!

Geef een reactie

