Woonaccessoires wishlist

P1100938

Elk seizoen verander ik een deel van m’n kamer weer. Er komen nieuwe accessoires in en de oude items word opgeborgen tot het volgende seizen. In de winter komen de geurkaarsen, lichtjes, kussentjes en plaids tevoorschijn. En in de zomer verdwijnt dat en komen er plantjes, bloemen en nieuwe foto’s in m’n kamer. Nu is de zomer bijna afgelopen en is het dus tijd voor plaids, kussens en andere nieuwe accessoires. Kijk mee naar mijn kamer accessoires wishlist!

1. Life is good kussen – Ik heb twee grote kussen op m’n bed, daarvoor een grote en daar weer voor een kleintje. De laatste wil ik weer eens vervangen en deze keer is mijn oog gevallen op dit leuke kussen van H&M. Deze kun je hier kopen.

2. Krukje – Elke keer als ik in de kringloopwinkel ben, zoek ik naar een klein krukje die ik kan opknappen. Ik wil hem dan zo verven als op de afbeelding. Helemaal wit en de pootjes een kleurtje geven. Dit krukje komt van de Leen Bakker en kun je hier kopen.

3. Wereldkaart – Ik wil al heel lang een mooie wereldkaart op m’n kamer, maar ik kan er geen vinden! Tenminste niet eentje die aan de volgende eisen voldoet: niet te kleurrijk, niet te nieuw en niet te duur. Maar ik blijf zoeken! De wereldkaart op het plaatje heb ik een online gevonden, maar ik weet niet meer waar.

4. Vetplantjes en cactussen – Binnenkort ga ik maar eens naar de Intratuin, want ik wil vetplantjes en cactussen! Ik wil er drie voor op m’n ladekastje hebben. Ze zijn makkelijk om te verzorgen en hebben vaak hele mooi vormen!

5. Plaids – In het najaar slaap ik graag onder een dekbed + een plaid of deken extra. Ik vind deze twee van H&M Home erg mooi. Voor de linker plaid is dit een linkje. En dit is een linkje voor de rechter.

 

Wat wil jij nog graag hebben voor in je kamer?

10 gedachtes over “Woonaccessoires wishlist

Geef een reactie

