DIY grabbelton cadeau idee

P1100971
Ken je nog die grabbeltonnen waar je voor een euro een cadeautje uit mocht grabbelen? Ik wilde dat vroeger altijd, haha. Meestal zat er een klein cadeautje in zoals een sleutelhanger of knuffeltje. Daar ben je als kind natuurlijk heel blij mee. Hoe leuk is het om dat gevoel nog eens te hebben? Dat kun je nu voor iemand maken met dit leuke cadeau idee. Lees verder voor de DIY!

Ik heb dit gemaakt voor een vriendin die net jarig is geweest. Ze houdt van kleur, dus wilde ik graag een kleurrijk cadeautje. Verder is ze erg creatief dus heb ik washi tape gekocht bij de Hema. Ook at ik met haar op school vaak lolly’s tijdens een bepaald vak, vandaar de lolly’s. En ze vroeg om een leuke theebeker en deze met ‘Happy Birthday’ erop vond ik wel toepasselijk.

P1100953
Wat heb je nodig?

– Een beker/mok
– Een of twee kleine cadeautjes
– Lolly’s
– Een krant of tijdschrift
– Een schaar

 

P1100964Als eerst ga je een kranten- of tijdschriftenpagina in stroken knippen of scheuren. Ik begon met knippen, maar scheuren gaat sneller. En dit hoeft ook niet netjes. Als je een aantal stroken hebt, scheur of knip je die nog wat kleiner. Totdat je een kleine berg met snippers zoals hierboven hebt.

P1100965Daarna doe je de kleine cadeautjes (in mijn geval washi tape) in de beker en vervolgens bedek je die met de knipsels. Easy peasy lemon squeezy, right?

P1100966Dan is het tijd voor wat versiering: de lolly’s! Dit maakt het geheel nog vrolijker en kleurrjker.

P1100972
En dit is dan het geheel. Ik heb ook nog een roze strik eromheen gedaan. Zo vind ik dit grabbelton cadeau idee helemaal af.

P1100973
En als laatste heb ik hem nog ingepakt in doorzichtig folie. Ik ga zo naar het feestje toe om het te geven, dus ben benieuwd wat ze ervan gaat vinden! Dit cadeau is leuk voor alle leeftijden en makkelijk aan te passen op de persoon aan wie je het geeft. Houdt diegene bijvoorbeeld van auto’s? Koop dan een beker met een auto erop en doe in plaats van lolly’s autodrop op stokjes erin.

Wat vind jij van deze DIY?

6 gedachtes over “DIY grabbelton cadeau idee

Geef een reactie

