Shoplog: H&M, C&A en Vero Moda

PicMonkey Collage(2)2
Vandaag ben ik wezen shoppen na schooltijd met een goede vriendin. We zijn beide erg goed geslaagd! Vooral bij de H&M kocht ik veel. Maar ook kocht ik bij de C&A een paar weken terug iets. Wel grappig: als ik een dagje ergens ga shoppen, kom ik terug met 1 item. Als ik even na school ga shoppen, kom ik terug met minstens vier items.

P1120120(2)Dit blouseje van H&M kocht ik voor €9,95. Mooi prijsje he? Het blouseje zit heel fijn, is leuk te combineren en ik vind het printje ook heel leuk!

P1120112(2)Deze top is ook van H&M en kostte ook €9,95. Lekker veel budgettoppers in deze shoplog 🙂 De top was een beetje moeilijk om te fotograferen aangezien hij zwart is. Maar het een mooie zwarte top met kant aan de bovenkant.

P1120114(2)En de top van hierboven wilde ik ook graag in deze kleur, grijs met zwart. Deze kostte ook €9,95. Deze top en ook die hierboven vind ik allebei zo leuk. En ze zijn ook heel makkelijk te combineren! Ik heb weer een paar fijne tops in m’n kast.

P1120105(2)Deze trui is van Vero Moda en kostte €19,95. Wijnrood of bordeaux is één van mijn favoriete kleuren en perfect voor het najaar. De trui sloot precies goed aan en zat heel lekker.

P1120119(2)Deze jeans/tregging is van C&A en hij kostte maar €14,90. Hij zit zo fijn en sluit ook heel goed aan! En ik maar zoeken naar een goede jeans.. vind ik er gewoon een bij de C&A. Mocht je dus nog op zoek zijn naar een goede jeans, kijk dan zeker eens bij de C&A.

P1120110(2)Deze sjaal kocht ik bij H&M en hij was €12,95. Ik houd van een lekkere grote sjaal in het najaar. Deze print vond ik ook erg mooi!

Wat vind jij de leukste aankoop?

5 gedachtes over “Shoplog: H&M, C&A en Vero Moda

Geef een reactie

