5 leuke artikelen van andere bloggers

large

Bron: weheartit

Als je zelf blogt, lees je natuurlijk ook graag een blog van iemand anders. Een blog is (vaak) vrij persoonlijk en geeft je een kijkje in andermans leven. Soms kom je van die artikelen tegen waarvan je denkt: herkenbaar!, handig om te bewaren of gewoon heel mooi of leuk. Vandaag deel ik zulke blogposten van andere bloggers.

jenniefromtheblog_date5-640x425foto van Jennie’s blog

1 – Als eerste vond ik dit artikel met 50 leuke dingen om te doen op een date van Jennie heel erg leuk. Alle activiteiten zijn sowieso leuk om te doen. Of het nou met een een date is of met vrienden. Ik heb deze bewaard op bloglovin voor als ik een keer iets leuks wil gaan doen met vrienden. Ik vind Jennie haar blog trouwens altijd erg leuk!

2 – In het volgende artikel van Kristelovae staan allerlei interessante weetjes over je lichaamstaal. Ik vind dit zo interessant! Hoe kleine onbewuste dingen die je doet iets aangeven over wat je denkt of voelt. Heel bijzonder en erg leuk om te lezen. Waarschijnlijk ga je er daarna op letten bij mensen, haha.

pennyvase-4_1foto van blog MissLanghaar

3 – Deze blogpost van MissLanghaar vond ik ook erg leuk! Er staan 15 DIY projecten met eurocentjes in. Ik heb lange tijd 1 centjes gespaard, dus ik kan een van deze DIY-projecten weleens gaan doen. De DIY die je op de foto hierboven ziet, vind ik het leukste.

4 – Series kijken doe ik heel graag dus ik las ook dit artikel van Esmée op haar blog. Ze noemt 5 series & 4 daarvan kijk ik of heb ik gekeken. Deze vier zijn Glee, Under the Dome, Girl Code en Awkward. Allemaal hele leuke series vind ik en dus herkenbare post!

5 – Van dit artikel op Your Inspiration Blog werd even stil. Mariët schrijft over hoe ze in de wereld staat en hoe ze zou willen dat ze alle ellende kon oplossen. Maar dit kan je niet alleen en het zal nooit honderd procent perfect zijn. Ik sta hier helemaal achter en denk er precies hetzelfde over. Alle kleine beetjes helpen. Echt een herkenbare blogpost en prachtig geschreven.

Wat vind jij een mooie of leuke blogpost van een andere blogger?

6 gedachtes over “5 leuke artikelen van andere bloggers

Geef een reactie

