Review: Sally Hansen Miracle Gel

P1120154(@)3
Mooie verzorgde handen en nagels vind ik belangrijk. Ik draag meestal alleen een doorzichtige topcoat op m’n nagels en soms (wijn)rode nagellak. Vooral nu het najaar er weer aan komt, ga ik weer wijnrode nagellak dragen. Maar wat ik vervelend vind, is dat nagellak altijd zo snel gaat chippen. Maar deze nieuwe gelnagellak  van Sally Hansen heeft me verrast!
P1120149(2)
P1120154(@)
Ik had weleens gehoord van Sally Hansen nagellak, maar ik kocht het nooit. Maar nu kwamen ze met gelnagellak waarvoor je geen UV-lamp nodig hebt. De lakjes zijn officieel vanaf oktober verkrijgbaar. Maar bij de Etos in m’n stad waren ze vorige week al verkrijgbaar, dus kocht ik er twee. Je hebt een basiskleur en de top coat. De top coat is noodzakelijk want daardoor blijft de nagellak lang zitten.

P1120160(2)
P1120162(2)De kleur die ik heb gekozen heet ‘480 Wine Stock’. In het flesje lijkt de kleur erg donker, maar hij is dus zoals je kan zien op de foto’s een stuk lichter. Met twee laagjes is hij wel iets donkerder. Ik vind het echt de perfecte herfstkleur!

P1120173(2)
En dit is hoe het er na 5 dagen eruit ziet. Dit is echt een wonder voor mij. Ik ben heel erg onhandig en stoot vaak met pas gelakte nagels ergens tegenaan. Of de nagellak gaat na 1 dag al chippen. Bij deze dus niet. Wel vind ik de nagellak vrij duur. Het was €11,99 per potje, maar daarvoor krijg je wel goede nagellak voor terug en het is een vrij groot potje. En gelukkig was er een 30% korting actie op het moment dat ik ze kocht. Dus het kostte me rond de €16 in totaal. Niet slecht dus! Ik vind deze nagellak een hele goede uitvinding.

Heb jij al de Sally Hansen gelnagellak getest?

Een gedachte over “Review: Sally Hansen Miracle Gel

Geef een reactie

