Personal update: dit weekend & school

IMG_20140418_0558062
Poeh, klas 4 word een zwaar schooljaar. Maar we gaan ervoor! Gelukkig heb ik leuke dingen gepland staan. Al een paar weekjes kijk ik uit naar het aanstaande weekend. Ik ga namelijk logeren bij m’n opa en oma met m’n nichtjes. Dit hebben we al heel lang niet meer gedaan dus ik kijk er echt naar uit. Lees verder voor onze plannen!

IMG_20140418_055806
Dit weekend
We gaan zaterdag (vandaag dus als jullie dit lezen) rond 10 uur richting opa en oma. Dan gaan we naar een aantal kringloopwinkels met onze oma. Zij vind dit ook erg leuk en neemt er lekker de tijd voor. Dus dat word sowieso al een leuke middag! Hopelijk vind ik nog wat leuke spulletjes. ’s Avonds gaan we gezellig samen met de hondjes van onze opa en oma lopen. Daarna lekker op de bank met dekentjes samen iets leuks kijken.

Zondag gaan we met z’n vieren (oma, nichtjes en ik) creatief bezig. M’n oma is heel creatief en dat heb ik van haar, dus we vinden het erg leuk om samen te knutselen etc. Ik ga een boekje maken voor Londen, waar ik heen ga in de herfstvakantie voor een paar dagen, met daarin leuke adresjes etc. Ook ga ik denk ik dit weekend filmen om de gezellig sfeer vast te leggen en die kan ik ook zondag bewerken dan.

IMG_20140916_182047
School
Tot nu toe gaat het goed op school. Op het begin van het jaar is alles nog wel makkelijk, dus dan probeer ik goed te scoren. M’n cijfers liggen van 7,9 tot een 10 nu dus dat gaat prima. Maar de eerste toetsweek komt eraan en dan gaat zwaar worden. We moeten erg veel leren en we horen een week van tevoren pas welke toets welke dag is. Zonet heb ik een planning gemaakt voor het leren. En ik begin volgende week al (heb nog drie weken om te leren) zoveel is het dus. Maar we gaan ervoor! Ik vind het alleen wel vervelend dat er zoveel druk op je wordt gelegd. Maar goed, als ik dit jaar haal dan haal ik het 5e jaar ook wel.

Genoeg gebabbel voor vandaag, haha. Wat zijn jullie plannen voor dit weekend of volgende week?

9 gedachtes over “Personal update: dit weekend & school

  1. Dat blijven slapen bij oma en opa met nichtjes heb ik onlangs ook gedaan, altijd gezellig vind ik! Ik begrijp maar al te goed waarom je er zo naar uit keek! Je cijfers zijn erg goed hoor! Bij mij ligt het helaas een pak lager.. Veel succes met je toetsweek!

  2. Pingback: Kort sfeerfilmpje, DIY & aankoopjes kringloop |

Geef een reactie

