Kort sfeerfilmpje, DIY & aankoopjes kringloop

P1120177(2)3
Afgelopen weekend ben ik zoals je hier kon lezen naar mijn opa & oma geweest. Samen met m’n nichtjes heb ik daar gelogeerd en de tijd vloog voorbij! Het was erg gezellig en ik heb nu in dit artikel de resultaten van het leuke weekend. Ik heb af en toe een beetje gefilmd, dus daar kwam een kort sfeerfilmpje uit. En ik heb een simpele DIY gemaakt en een paar dingen gekocht bij de kringloop.

Allereerst is dit het sfeerfilmpje. Je ziet vooral de hondjes van m’n opa & oma voorbij komen, ik ben gek op ze! We zijn zaterdag wezen kringloop shoppen, maar dit heb ik niet gefilmd. Zondag zijn we met z’n vieren lekker creatief bezig geweest.

P1120177(2)
P1120184(2)
Dit is de DIY die ik heb gemaakt. In Oostenrijk zag ik zo’n schelpenhanger maar, die was ter decoratie en helaas niet te koop. Dus besloot ik hem na te maken en toevallig had oma nog schelpen en die tak liggen. Ik vind het resultaat heel leuk. Waarschijnlijk ga ik hem voor m’n raam hangen. Oh, het enige wat je hiervoor nodig hebt is touw, schelpen en een tak. Boor kleine gaatjes in de schelpen, doe het touw er door heen en knoop ze daarna vast  aan de tak.

P1120179(2)
P1120182(2)
P1120187(2)
En dit zijn m’n aankoopjes van de kringloopwinkels. Een mooi potje als kwastenhouder, een blauw glazen flesje waarin nog een bloem komt en een mini volkswagenbusje. Dit is totaal voor ongeveer 5 euro (het busje was 4,-)

Wat vind jij het leukste item?

4 gedachtes over “Kort sfeerfilmpje, DIY & aankoopjes kringloop

Geef een reactie

