Plog 4 oktober 2014

PicMonkey Collage(2)
Gister heb ik de hele dag door foto’s gemaakt en daardoor m’n dag vastgelegd. Van m’n ontbijt tot aan film kijken ’s avonds. Het was dierendag, maar helaas heb ik geen huisdier meer. We gingen wel naar m’n opa en oma, waar ik de hondjes even extra veel heb geknuffeld.  Kijk mee voor mijn zaterdag!

P1120192(2)Wakker worden terwijl de zon naar binnen schijnt. Heerlijk!

P1120194(2)
Als ontbijt at ik Griekse yoghurt met honing, banaan en rozijntjes. Dit is één van mijn favoriete ontbijtjes. Tijdens het ontbijt heb ik verschillende vlogs gekeken en nog een artikel geschreven.

P1120196(2)
Daarna even opmaken in het daglicht met het zonnetje erbij. Daarna naar het busstation lopen met m’n moeder.

P1120221(2)
Wachten op de bus.. wel heerlijk in de zon!

1412411186075
In de bus naar de stad voor lenzencontrole, even nieuwe mascara kopen en lunchen.

P1120227(2)
Na de lenzencontrole (alles was goed) even wat drinken met m’n moeder bij Doppio. Zij nam een flat white en ik nam warme chocomelk met slagroom. Yummie!

P1120229(2)
Een uurtje later ontmoetten we m’n vader en broer in de stad om daarna even te gaan lunchen. We aten bij een nieuwe lunchzaak in de stad genaamd Karma. De tosti die ik nam smaakte goed!

P1120234(2)
Na de lunch door naar opa & oma.

P1120237(2)
Voor deze plog nam ik mijn camera mee en maakte ik de foto hierboven van Rocco. Hij is niet bewerkt (alleen de tijd is rechtsonder toegevoegd). De zonnestralen door het raam zorgen voor de leuke stippen over de foto heen. Ik vind het echt een hele leuke foto!

P1120239(2)
Lieve Toby wilde natuurlijk weer lekker veel spelen. Wat een schatje is het ook.

P1120244(2)
En ook deze foto maakte ik van Rocco, deze heb ik ook niet bewerkt. Kijk die lieve blik *smelt*

P1120250(2)Eenmaal thuis ben ik bezig geweest met huiswerk en een planning maken voor de toetsweek.

P1120251(2)Deze sprinkhaan zat op het raam. Ik vind de foto best bijzonder geworden!

P1120256(2)
Deze chips kocht ik ’s middags bij de Hema. Het is zo lekker! En kostte maar 75 cent. Yummie!

P1120258(2)
s Avonds was het tijd om lekker te gaan bankhangen. Ik keek de film ‘De vrouw in de kooi’. Gave maar ook hele spannende film.

Dit was mijn zaterdag! Wat deed jij dit weekend?

8 gedachtes over “Plog 4 oktober 2014

Geef een reactie

