Mijn tassen dit schooljaar

P1120297(2)
Ik houd van afwisselen van kleding, accessoires maar ook van tassen. Daarom heb ik twee rugzakken die ik kan afwisselen en afstemmen op m’n outfit. Een paar dagen terug kwam m’n tweede rugzak binnen. Dus vandaag laat ik ze beide zien.

P1120102
Allereerst heb ik deze denim rugzak van de Primark. Deze kocht ik vorig jaar voor 15 of 20 euro geloof ik. Ik vind deze rugzak heel erg leuk en hij past goed bij veel kledingcombinaties. Maar ik draag ook graag spijkerjasjes en dan vind ik de tas hierbij iets teveel van hetzelfde. Dus daarom kocht ik ook de volgende rugzak…

P1120296
Deze rugzak van het merk Hype kocht ik online bij Asos. Ik vind hem heel leuk, ook al is hij erg simpel. Deze rugzak past letterlijk overal bij. Op het plaatje bij Asos stond eigenlijk een jongen met deze rugzak om. Maar ik vind hem niet mannelijk, gewoon unisex. Hij kostte 35 euro, mooi prijsje toch?

Met deze tweede rugzakken overleef ik dit schooljaar vast wel πŸ˜‰ Wat voor schooltas heb jij?

8 gedachtes over “Mijn tassen dit schooljaar

Geef een reactie

