5 days till London!

P1120277
Nog 5 dagen en dan ga ik met m’n moeder naar Londen. Ik weet niet hoe het kan, maar ik ben alleen al door foto’s verliefd geworden op deze stad. Ik kijk al heel lang uit naar deze reis. Het is een trip van 4 dagen, waarvan 2,5 echt in Londen. We gaan met een busreis en we hebben al veel plannen.

P1120273(2)
Ik heb een boekje gekocht waarin ik alle foto’s, kaartjes en lijstjes in ga plakken en schrijven. Tot nu toe heb ik een wishlist, must-see lijstje, must-go lijstje en een playlist erin geschreven. Als m’n London-journal helemaal af is, zal ik hem nog een keer aan jullie laten zien.

Natuurlijk wil ik sowieso shoppen in Londen. Maar het gaat me ook om de hele ervaring. De typische rode bussen en telefooncellen, de mooie straten, de gave winkels, de bijzondere mensen die er rondlopen en alle gezellige koffiezaken. Β Ik kijk al heel lang naar deze reis uit! Bij de busreis zit ook een ‘guided tour’ in. Dat is de eerste ochtend. Zo zie je alle toeristische attracties zonder naar elke toe moeten te reizen. En natuurlijk gaan we naar Oxford Street om te shoppen. En Harrods lijkt ons heel leuk om te zien. Ik houd jullie op de hoogte πŸ™‚

Nog tips voor iets wat we echt moeten zien of doen?

15 gedachtes over “5 days till London!

  1. Londen is geweldig, je wordt verliefd op de stad! Ik ga ook bijna weer, voor de tweede keer dit jaar (: Ik vond zelf Camden Town heel leuk om te zien, is weer een heel ander soort Londen! En ik heb het de vorige keer niet gezien, maar wil het wel nog heel graag zien deze keer: Notting Hill! Dit is een heel schattig buurtje! Veel plezier alvast!

  2. Pingback: DIY ticket book |

Geef een reactie

