100 blogposten geplaatst! – terugblik

P1100991(2)
In totaal heb ik nu 104 blogposten geplaatst en daarom laat ik in deze blogpost zien welke blogposten het meest gelezen zijn. Ik ben heel blij met alle meiden (en misschien wel jongens?) die m’n blog lezen en reacties achterlaten, bedankt daarvoor! Ik vind bloggen erg leuk en ben zeker van plan om ermee door te gaan. Lees verder voor de blogposten!

PicMonkey Collage21. Dagje shoppen in Leer! (Duitsland) + Aankopen (link)
Dit is met 501 bezichtigingen mijn meest bekeken blogpost. Ik denk dat vooral veel meiden die naar Leer gingen, hebben gegoogeld op leuke winkels of restaurantjes en toen op mijn blog uitkwamen. Ik zie dit ook vaak aan de zoekopdrachten die leiden tot m’n blog. Heel leuk om terug te lezen wat ik deed, at en kocht die dag. Die wrap was heerlijk!

P1100186(2)2. DIY // tekst op shirt (link)
Deze blogpost komt met 201 bezichtigingen op de tweede plaats van mijn meest gelezen artikelen. Ik maakte deze DIY samen met m’n oma. Een shirtje van Brandy Melville had dezelfde tekst, maar ik kon die niet kopen aangezien de winkel vrij ver weg is voor mij. Het was heel leuk om dit samen met m’n oma te maken. Hopelijk heeft het ook een aantal mensen geholpen om ook een tekst op een shirtje te zetten.

P10908693. DIY: Salontafel decoratie (link)
Oh, dit vond ik erg leuk om te maken! Eerst op zoek naar goedkope, maar mooie spullen voor op de salontafel en daarna heb ik alles bij elkaar gezet. Ik doe dit wel vaker en vind het erg leuk om te doen. Het staat nog steeds op de salontafel, haha.

P1100441(2)4. Wegwerpcamera’s (link)
Op de vierde plek staat deze blogpost over wegwerpcamera’s. Wat een leuke uitvinding is dit toch, je kan er zoveel mee! Ik neem ook een wegwerpcamera mee naar Londen. Als je deze blogpost nog niet hebt gelezen, zou ik het je toch nog aanraden 🙂

Prettybox (3)25. Prettybox maart 2014 (link)
Leuk dat er ook een oude blogpost in het rijtje staat, deze staat op de vijfde plaats. Dit is een van m’n eerste artikelen. Grappig om te zien dat ik nu al veranderingen kan zien zoals de lengte van artikelen en de foto’s. Heel leuk om terug te lezen!

Wat vind jij de leukste blogpost uit dit rijtje?

 

 

 

 

10 gedachtes over “100 blogposten geplaatst! – terugblik

Geef een reactie

