Londen aankopen!

P1120374(2)2
Gisteravond ben ik terugkomen uit Londen. Het was geweldig! Prachtige stad, grote winkels, lekker eten en gezellige mensen. Alles in Londen was veel groter dan ik me had voorgesteld. De straten waren mega lang en de gebouwen erg hoog en groot. Heel indrukwekkend. Het enige wat kleiner was dan ik had gedacht was de Big Ben, maar die was ook erg mooi om te zien. Kijk mee naar m’n aankopen!

P1120372(2)
P1120374(2)
Dit is niet alles, want ik heb ook nog een aantal souvenirtjes die al cadeau zijn gedaan. Ik heb drie tops gekocht, 2 bh’s, 2 beauty producten en ongeveer 10 souvenirtjes waarvan eentje voor mezelf.

P1120381(2)
Dit is het grootste deel wel van de souvenirtjes. Lekker typisch Londen allemaal, haha. De vier items die links liggen zijn voor m’n vader en broer. Het bordje met Piccadilly cirucs is voor mezelf. Piccadilly circus is het centrale punt waar we werden afgezet van de bus en waar we heel vaak langs zijn gekomen. Rechts liggen blikjes met thee erin, een magneet en een flesopener ineen en wat muntjes.

P1120379(2)Mijn broer spaart zulke muntjes, dus hebben we deze voor hem gehaald. Die van Harrods heb ik ook voor mezelf. Die komt in het Londen boekje. 
P1120386
Op bijna elke beautyblog zie je wel de Collection Concealer, dus ik was erg benieuwd en kocht hem. De kwast van Real Techniques stond al tijden op m’n wishlist, maar bestellen vond ik te duur (pakketpost) dus ik was blij toen ik deze tegenkwam in Boots. De concealer was 4,50 pond geloof ik en de kwast 9,99 pond.

P1120405(2)
Deze trui kocht ik bij Brandy Melville en is echt de perfecte trui. De kleur vind ik ook erg mooi en makkelijk te combineren. Hij kostte 39 pond.
     P1120397(2)
P1120399(2)Natuurlijk ben ik ook bij Victoria’s Secret geweest. Daar kocht ik twee mooie bh’s en dit shirt. Heel comfortabel en I love the color! Deze kostte 17,50 pond.

P1120402(2)Zoals je misschien wel weet luister ik graag naar Artic Monkeys. Ik was van plan om zo’n topje te maken met transferpapier, maar deze kostte maar 6,99 pond dus nam ik hem mee. En deze is natuurlijk extra speciaal omdat hij uit Londen komt. 

P1120408(2)Eigenlijk heb ik deze niet in Londen gekocht, maar op Marktplaats. Toch wilde ik deze trui ook even laten zien. Ik ben normaal niet zo van felle kleuren, maar deze vond ik toch wel heel mooi. Ik heb er 12 euro inclusief verzendkosten voor betaald. Ook deze is erg comfortabel.

Dit was alles wat ik in Londen heb gekocht. Ik ben al bezig met foto’s uploaden en het filmpje bewerken. Het boekje zul je wat later pas gaan zien, want ik heb komende week een toetsweek en zal helaas er weinig tijd voor hebben. Maar het komt er allemaal nog aan! 🙂

Wat vind jij een leuke winkel in Londen?

17 gedachtes over “Londen aankopen!

  1. Pingback: London foto’s oktober 2014 |

Geef een reactie

